stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 461017
  • 13 خرداد 1402 - 16:50
2

بهره برداری فاز اول طرح آبرسانی به ۳روستای بخش زیدون در بهبهان

بهره برداری فاز اول طرح آبرسانی به ۳روستای بخش زیدون در بهبهان
خوزستان - فاز اول طرح آبرسانی به روستاهای قلعه دژ، گنجیگان و شله زار بخش زیدون در شهرستان بهبهان بهره برداری شد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به این روستاها، اظهار کرد: فاز اول این طرح که شامل آبرسانی به روستاهای قلعه دژ ۲ و گنجیگان بود، افتتاح شد که با اجرای این پروژه از مناطق صعب‌العبور کوهستانی، دیگر برای آبرسانی به این روستاها از تانکر استفاده نخواهد شد و مشکل بی آبی این روستاها پس از سالیان دراز برطرف شد.

وی افزود: در فاز اول ۱۵ کیلومتر خط انتقال، ایستگاه پمپاژ و ۲ مخزن ۳۵ و ۱۶ مترمکعبی اجرا و راه اندازی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تکمیل فاز دوم شامل ۱۷ کیلومتر خط انتقال در حال اجرا است، تصریح کرد: امیدوار هستیم با این فاز جمعیت ۸۰۰ نفری روستاهای شله زار یک و شله زار ۲ از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شوند.

کرمی نژاد بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال اجرایی و در فاز اول تکمیل شده و جمعیت تحت پوشش این طرح یک هزار نفر است.

وی با اشاره به عزم راسخ دولت سیزدهم در امر تخصیص اعتبار و توجه ویژه به خوزستان، گفت: امروز با بهره برداری از این طرح مشکل بی آبی و کم آبی بخش زیادی از روستاهای خوزستان برطرف شده و در تلاش هستیم تا پایان نیمه دوم سال آتی مشکل تنش آبی استان را به طور کامل برطرف کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای آبرسانی به روستاهای بهبهان بیان کرد: در سال جاری آبرسانی به روستاهای قلعه دژ و گنجیگان به طول ۱۴ کیلومتر، آبرسانی به روستاهای کره سیاه به طول ۲ کیلومتر و آبرسانی به روستاهای بدلی و سیلابک به طول ۲ کیلومتر اجرا شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: همچنین آبرسانی به روستای شله زار به طول ۱۷ کیلومتر، آبرسانی به مجتمع دودانگه در فاز دوم به طول هفت کیلومتر و آبرسانی به ۲۱ روستای شهرتشان در قالب طرح محرومیت زدایی به طول ۱۶ کیلومتر در دست اجرا است که در تلاش هستیم پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان بهبهان را به سرعت وارد مدار بهره برداری کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.