stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 461671
  • 27 خرداد 1402 - 19:11
2

برگزاری جشن یک دهه تلاش، هزار کاشت، هزار زندگی

برگزاری جشن یک دهه تلاش، هزار کاشت، هزار زندگی
یک مقام مسئول گفت: از آنجا که سن طلایی کاشت حلزون زیر دو سالگی است و کاشت حلزون منجر به رفع محدودیت شنوایی فرد می شود، خانواده ها باید با حساسیت بسیار در این بازه زمانی نسبت به کاشت حلزون اقدام کنند.
قلم | qalamna.ir :

صبح امروز، جشن آوای دلنشین به مناسبت یک دهه تلاش برای هزارمین عمل کاشت حلزون شنوایی در استان خوزستان با همکاری اداره کل بهزیستی استان، مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز و با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مسئولان برخی از سازمان ها و نهادهای همکار و تعدای از خانواده ها و کودکانی که عمل کاشت حلزون انجام داده بودند در سالن همایش های اداره کل بهزیستی برگزار شد.

در بخشی از این جشن رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی استان خوزستان با اشاره به آغاز فعالیت مرکز کاشت حلزون شنوائی از سال ۹۲ گفت: مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان، به عنوان تنها مرکز منطقه جنوب غرب کشور، در مدت یک دهه فعالیت خود بیش از هزار مورد جراحی کاشت حلزون انجام داده است.

نادر صاکی افزود: در حال حاضر تیمی متشکل از ۲ جراح، ۶ کارشناس شنوایی شناسی، ۱۲ کارشناس گفتار درمانی، ۲ کارشناس روانشناسی، ۱ کارشناس ارشد مشاوره،۱ کارشناس کاردرمانی و چند مربی آموزش گفتار و زبان کار پایش قبل از عمل و توانبخشی پس از آن را انجام می دهند.

وی آگاهی آحاد جامعه از فعالیتهای مرکر کاشت حلزون شنوایی خوزستان را ضروری دانسته و عنوان کرد: از آنجا که سن طلایی کاشت حلزون زیر دو سالگی است و کاشت حلزون منجر به رفع محدودیت شنوایی فرد می شود، خانواده ها باید با حساسیت بسیار در این بازه زمانی نسبت به کاشت حلزون اقدام کنند.

لازم به ذکر است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر به متولیان کاشت حلزون استان خوزستان از زحمات وی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.