stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 462020
  • 29 خرداد 1402 - 21:55
1

برگزاری نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

برگزاری نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز
به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات ارائه شده به کارکنان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران این شرکت با مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در محل دفتر هماهنگی اهواز دیدار و گفتگو کردند.
قلم | qalamna.ir :

عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان نفت همواره در حال خدمت رسانی به بیماران بوده و تلاش های شبانه روزی کادر درمان بر هیچ کس پوشیده نیست و این خدمات از زمان شیوع کرونا دو چندان شد و به حق که در این دوران خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم عبادت است و باید آن را مغتنم شمرد، اظهار داشت: بیمارستان بزرگ نفت اهواز بایستی جایگاه متعالی و در شان پرسنل صنعت نفت در خوزستان باشد تا دغدغه کارکنان صرفا کار، تولید و اقتصاد کشور باشد و نگرانی در امور رفاهی و درمانی خود و خانواده شان نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزایش رضایتمندی کارکنان از بهداشت و درمان صنعت نفت را در گرو حل مشکلات استفاده از خدمات ارائه شده در بیمارستان بزرگ‌ نفت اهواز و سایر مراکز درمانی طرف قرار داد دانست و ارتقاء کیفیت خدمات به همکاران و خانواده های محترم آنان را خواستار شد.

وی توجه به سلامت و روان کارکنان به خصوص در مناطق عملیاتی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: قرارداشتن متخصصان کاربلد و آموزش دیده در بهداری تمامی کارخانجات و مناطق عملیاتی این شرکت به صورت شبانه روز جهت خدمت رسانی در صورت بروز حادثه و کمک به مجروحین لازم و ضروری است.

عذاری اهوازی تجهیز درمانگاه های مناطق عملیاتی را امری مهم دانست و خاطر نشان کرد: تامین خودروی های آمبولانس مجهز و استفاده از آخرین تجهیزات پزشکی بروز شده در این مناطق میتواند در خدمات نقش بسزایی داشته باشد و حفظ جان و سلامت همکاران برای ما در اولویت بسیار بالایست و در رسیدن به این مهم خود را ملزم‌ به هرگونه همکاری با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می دانیم .

بهرام دهقان رئیس بهداشت و صنعت و نفت اهواز گزارشی از عملکرد صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان طی دو سال اخیر ارائه داد و گفت: علی رغم شیوع بیماری کرونا توسعه زیر ساخت‌ها، تامین تجهیزات به‌روز و اصلاح فرآیندهای کاری در دستور کار قرار گرفت و کارهای خوبی در این مدت انجام‌ پذیرفت.

وی گفت : بازسازی بخش زایمان و زایشگاه، تعمیرات بخش جراحی زنان و اورژانس حاد در پیک کرونا و تعمیرات طبقه همکف و رفع مشکل پارکینگ تنها بخشی از اقدامات این مجموعه در راستای بهبود زیر ساخت‌های درمانی بوده است.

دهقان در ادامه تصریح کرد: از جمله مهمترین کارهای در دست اقدام این سازمان بازسازی کلینیک های تخصصی، بخش هایی از اورژانس، ICU و درمانگاه کوی جواهری است و در تلاشیم تا در کوتاه ترین زمان این کارها انجام‌پذیرد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به حضور متخصصین مقیم در بیمارستان بزرگ نفت اهواز گفت: در چندین رشته تخصصی از جمله طب اورژانس، زنان و زایمان،آزمایشگاه، بیهوشی، رادیولوژی و سونوگرافی، قلب و جراحی پزشکان مقیم به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان جهت خدمت رسانی حضور دارند.

دهقان در پایان افزود: هماهنگی و همکاری خوبی بین بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه خدمات رسانی به کارکنان در بهداری های مناطق عملیاتی این شرکت وجود دارد و ضمن استفاده از پزشکان مجرب به صورت ۲۴ ساعته، در تلاش هستیم‌ شاهد انجام طب صنعتی در تاسیسات این شرکت باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.