stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 462059
  • 04 تیر 1402 - 16:58
1

مولدسازی املاک مازاد دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی خوزستان

مولدسازی املاک مازاد دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی خوزستان
خوزستان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان با اشاره به ظرفیت مصوبه سران سه قوا، بر مولدسازی املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان از جمله دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

امید احمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با اشاره به اهمیت مولدسازی دارایی های دولت در دستگاه های اجرایی، خواستار توجه بیشتر مدیران دستگاه ها به این موضوع و حضور بالاترین مقام هر دستگاه در نشست مدیران با موضوع مولدسازی املاک مازاد دولت در استان شد.

این مقام مسئول افزود: اولویت قرار دادن مولدسازی املاک مازاد دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل برگشت ۱۰۰ درصدی منابع حاصل از فروش املاک آن دستگاه ها بسیار حائز اهمیت است و با استفاده از این مصوبه می توانیم پروژه های نیمه تمام را از منابع حاصل از فروش سایر املاک مازاد به سرانجام برسانیم.

احمدی ضمن اشاره به اهمیت موضوع واگذاری خانه های سازمانی و دیگر املاک قابل مولدسازی در اختیار دانشگاه ها گفت: این املاک از سوی دستگاه های حاضر معرفی شوند و دستگاه های اجرایی هر چه سریع تر نسبت به فروش و تعیین تکلیف خانه های سازمانی اقدام کنند.

در ادامه این نشست روسا و نمایندگان دستگاه ها به صورت مجزا به بیان موارد قابل مولدسازی در اختیار و مشکلات و موانع حقوقی موجود از جمله مشکلات واگذاری خانه های سازمانی در اختیار پزشکان نکاتی را مطرح کردند.

نمایندگان دستگاه های اجرایی نسبت به همکاری بهتر کمیسیون ماده ۵ شورای عالی معماری و شهرسازی جهت تغییر کاربری املاک مازاد تاکید داشتند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.