stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 462306
  • 10 تیر 1402 - 18:30
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:

قطع برق ۱۰ بانک بد مصرف در خوزستان

قطع برق ۱۰ بانک بد مصرف در خوزستان
خوزستان - این مقام مسئول با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف برق دستگاه های اجرایی گفت: به دلیل نادیده گرفتن تذکرات و هشدارهای این شرکت، برق ۱۰ شعبه بانکی قطع شد.
قلم | qalamna.ir :

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به پایش‌های صورت گرفته مشترکان بدمصرف اظهار کرد: برای گذر از پیک بار سال ۱۴۰۲ به منظور تامین برق پایدار تمامی مشترکان، برنامه هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر اجرایی شده که در این زمینه شاهد همکاری خوبی را توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیردولتی و عمومی هستیم.

وی با بیان اینکه در این بین تعداد محدودی از این دستگاه ها، مصوبه مذکور را رعایت نکرده و تذکرات(شفاهی و کتبی) شرکت توزیع نیروی برق خوزستان را نیز نادیده گرفتند ادامه داد: این شرایط باعث شد که در نهایت برق برخی از مشترکان پرمصرف قطع شود.

خدری با اشاره به قطعی برق ۱۰ شعبه بانکی از شهرستان های هندیجان، دزفول، شوشتر، رامهرمز، عبدالخان، باغملک و ایذه تصریح کرد: این شعب بانکی، افزایش ۶۰ درصدی مصرف نسبت به سال ۱۴۰۰ داشتند و در روزهای آینده نیز فهرست مشترکان بدمصرف که از حد مصرف تجاوز داشته و مصوبات کاهش مصرف را اجرایی نکردند نیز به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید کرد: نهادها و ادارات دولتی موظف هستند در ساعات کاری، کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار، کاهش ۶۰ درصدی داشته باشند و حتما در ساعات اوج بار از مولدهای اضطراری استفاده کنند، زیرا این مولدها، یکی از راه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی ادارات مخصوصا در ساعات اوج بار است.

در روز ۳۱ خردادماه امسال، شرکت توزیع نیروی برق استان از قطع برق ۱۵ اشتراک اداری پرمصرف در استان خوزستان خبر داده بود.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.