stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 462464
  • 14 تیر 1402 - 15:16
0

پذیرایی رهبر انقلاب به سبک امام علی است

پذیرایی رهبر انقلاب به سبک امام علی است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه باید اهمیت ولایت و امامت را بدانیم گفت: امامت و ولایت آینه‌ای است که تمام صفات الهی در آن دیده می‌شود.
کاظم صدیقی  افزود: قدرت، علم، حکمت، کرم، دادرسی، رزاقیت و هرچه از صفات خداوند سراغ داریم همه در وجود علی (ع) قابل مشاهده است. امامت یعنی کمال و جمال مطلق، اگر کسی امام را نشناسد، آیه و نشانه خدا را ندیده و به خدا پی نمی‌برد. امامت جلوه خدا، عهدالله و حرکت انسان به سمت کمال مطلق است. صدیقی در خصوص واقعه غدیر گفت: غدیر یک روز، زمان و حادثه تاریخی نیست بلکه یک جریان، مکتب و آموزه است.
وی اظهار کرد: روز غدیر توجه به الگو و قداست رهبری است، زمامدار بشر باید طلیعه خدا باشد.
در روش حکمرانی حکمرانان جمهوری اسلامی باید روش امام علی (ع) باشد، همه مسئولان باید نامه امام علی (ع) به مالک اشتر را همواره الگو قرار دهند.
دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر گفت: غدیر ارایه الگو، سبک حکمرانی، معیار زندگی و سبک زندگی بشر است، غدیر پیوستن قطره وجود ما به دریای خوبی‌های امام علی (ع) است. اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.