stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 462548
  • 16 تیر 1402 - 19:27
0

کشور‌های منطقه درمان در ایران را ترجیح می‌دهند

کشور‌های منطقه درمان در ایران را ترجیح می‌دهند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
مهر؛  سید ابراهیم رئیسی در آئین افتتاح کلان بیمارستان غدیر، اظهار داشت: رهبر انقلاب فرموده‌اند که امروز دو رکن اساسی برای جامعه، ایمان و امید است.پیدا شدن امید برای کشور فقط با سخن گفتن مهیا نمی‌شود، طرح‌ها باید عملیاتی و اجرایی شوند. مجموعه غدیر، کلان‌بیمارستانی نه فقط در سطح تهران بلکه در کل کشور است.در کلان‌بیمارستان‌های «غدیر» و «مهدی» حدود ١٢٠٠ تخت به همراه تجهیزاتی کاملاً ایرانی به ظرفیت بیمارستان‌های کشور اضافه شد.مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کم‌تر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
وی تاکید کرد: بهداشت معنوی و بهداشت جسمی با هم مرتبط هستند. در فرهنگ علوی، بر توجه به بهداشت روح و همچنین بهداشت جسم بسیار تاکید شده است. طرح پزشک خانواده از مراجعه غیرضروری مردم به مراکز درمانی جلوگیری می‌کند. توجه به موضوع بهداشت مخصوصاً در نقاط غیر برخوردار کشور بسیار مهم است. مسئله سلامت چه در حوزه بهداشت و چه در حوزه درمان از اولویت‌های اصلی دولت است. رئیسی اظهار داشت: بنا بر تعبیر رهبر انقلاب بیمار نباید جز مریضی درد دیگری داشته باشد. از همه نقاط کشور به این بیمارستان مراجعه می‌کنند. تصور نکنید که، چون بیمارستان غدیر در تجریش واقع شده، تنها افراد ثروتمند به اینجا مراجعه می‌کنند. بیش از ۶۰ درصد مراجعان به بیمارستان غدیر از نقاط مختلف تهران و چه بسا کشور هستند.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: پزشکان ما حقیقتاً در این سال‌ها افتخار آفریدند، حوزه سلامت از حوزه‌های افتخارآفرین کشور است. کاری که پزشکان، متخصصان و اساتید ما بعد از انقلاب در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها انجام دادند بسیار ارزشمند است و می‌تواند به دنیا عرضه شود.
وی ادامه داد: وضعیت گردشگری سلامت در کشور به حدی رسیده که کشور‌های منطقه و حتی کشور‌های آسیای مرکزی، ایران را به اروپا ترجیح می‌دهند. مراجعین درمانی، هم از نظر تخصص و هم از نظر هزینه، ایران را به دیگر نقاط دنیا ترجیح می‌دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.