stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 462609
  • 18 تیر 1402 - 14:28
0

سازش پرونده اختلاف مالی به ارزش ۳۰ میلیارد تومانی در دزفول

سازش پرونده اختلاف مالی به ارزش ۳۰ میلیارد تومانی در دزفول
خوزستان - رئیس دادگستری دزفول گفت: در ایام دهه ولایت، اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان توانستند با تاسی به مولای متقیان حضرت علی(ع) پرونده اختلاف مالی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان فی مابین شرکاء یک معدن سنگ شکن بزرگ را منتهی به صلح و سازش کنند.
قلم | qalamna.ir :

فیصل مزرعه رئیس دادگستری دزفول اظهار داشت: چند سال پیش اختلاف مالی بین شرکاء یک معدن سنگ شکن بزرگ در دزفول رخ می‌دهد که منجر به طرح شکایت شرکاء علیه همدیگر می‌شود و روز به روز اختلاف فی مابین آنان گسترش پیدا می‌کند.

او می‌گوید: با توجه به اهمیت موضوع و تشدید اختلاف بین شرکا، پرونده جهت ایجاد صلح و سازش به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داده شد که بلافاصله اعضای شعبه با برگزاری جلسات متعددی به بررسی موضوع و راه حل آن با اصحاب دعوا پرداختند.

رئیس دادگستری دزفول گفت: با استعانت از خداوند متعال و سعی و تلاش مجدانه اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان و در آستانه عید بزرگ غدیر خم، در جلسه‌ی اختلاف شرکاء نیز در خصوص بحث سهم مالکانه بین اعضای شرکت و تقسیم آن، پس از چند سال با تشکیل چندین پرونده در دادگاه و دادسرا، منجر به صلح و سازش نهایی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.