stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 462965
  • 26 تیر 1402 - 14:18
1

بیش از ۹۸ درصد مشترکان برق خانگی اهواز الگوی مصرف را رعایت کردند

بیش از ۹۸ درصد مشترکان برق خانگی اهواز الگوی مصرف را رعایت کردند
خوزستان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی برق تاکنون بیش از ۹۸.۷ درصد مشترکان خانگی برق در اهواز الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: از زمان آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی در سراسر کشور و اجرای طرح‌های توانیر در بخش خانگی شاهد هستیم که بیش از ۹۸.۷ درصد مشترکان اهوازی الگوی مصرف برق را رعایت کرده‌اند.

این مقام مسئول افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اقدامات موثری در حوزه مشترکان با ارسال پیامک به شهروندان برای ترغیب و تشویق آن‌ها انجام شده که ثمره آن رعایت الگوی مصرف بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با وجود افزایش دمای هوا تاکنون حجم بسیار بالایی از مشترکان برق اهواز در جدول قرائت در سیکل‌های مختلف از الگوی مصرف برق پیروی کرده‌اند.

شیاری عنوان کرد: در این زمینه هم چنین تعداد ۲۵۹۷ مشترک مشمول پیامک اخطار عبور از سقف تعرفه مصرف شده‌اند و انتظار داریم این افراد نیز به هشدارها در خصوص مدیریت مصرف توجه جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق و در راستای استمرار خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و رفاه و آسایش عمومی از همشهریان درخواست داریم تا به همراهی و همکاری با مجموعه صنعت برق جهت کنترل مصرف و رعایت الگو ادامه دهند.

شیاری گفت: تاکنون بیش از ۳۸۰ هزار پیامک مدیریت مصرف و تشریح مشوق‌های وزارت نیرو به مشترکین ارسال شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.