stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 463140
  • 29 تیر 1402 - 19:56
3
رئیس کل دادگستری خوزستان:

گرایش جوانان به ورزش از مولفه‌های کاهش جرائم است

گرایش جوانان به ورزش از مولفه‌های کاهش جرائم است
خوزستان - این مقام مسئول گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت و گرایش جوانان به ورزش از مؤلفه‌های اساسی کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.
قلم | qalamna.ir :

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: توجه هر چه بیشتر و تشویق جوانان به ورزش و تفریحات سالم برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و پیشگیری از جرائم لازم است که باید با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به نقش ورزش در جامعه، گفت: گسترش ورزش سبب ترویج فرهنگ سلامت و ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی با اعلام آمادگی دادگستری خوزستان برای ایجاد تعامل با حوزه ورزش و جوانان، افزود: یکی از نیازهای امروز جامعه ایجاد فضای سلامت، شادی و نشاط اجتماعی از طریق همگانی کردن ورزش است.

دهقانی گفت: سلامت روحی، روانی و نشاط جامعه در گروی توسعه زیرساخت‌های ورزشی است و باید تلاش بیشتری در این راستا انجام داد چرا که با داشتن جامعه‌ای سرزنده و پویا بهتر می‌توان نسبت به تحقق اهداف پیش رو برنامه‌ریزی کرد.

حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز در این دیدار برای استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود استان در راستای ایجاد فضای ورزشی و همچنین خدمات‌دهی به جوانان قول مساعد داد. 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.