stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 463666
  • 12 مرداد 1402 - 21:57
0
استاندار خوزستان:

امکانات لازم برای برگزاری کنگره عظیم حسینی در خوزستان فراهم شده است

امکانات لازم برای برگزاری کنگره عظیم حسینی در خوزستان فراهم شده است
خوزستان - این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا جایی که می توانستیم امکانات لازم را برای برگزاری بی نقص اربعین فراهم کردیم، گفت: باید اختناق امپراطوری رسانه ای دشمنان را بشکنیم و شکوه اربعین را در سطح جهان به نمایش بگذاریم.
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در گردهمایی مدیران مواکب اربعین حسینی مستقر در شلمچه که در محل مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) قیام به حق، توحید و عدالت کرد اما در آن مقطع تاریخی تنها گذاشته شد.

او گفت: مسیری که پروردگار برای عدالت گذاشته هرگز بدون امام نبوده و امروز هم همینگونه است و امام عصر(عج) به ما نگاه می کند که بر مبنای اصول دین عملکردمان چگونه است.

استاندار خوزستان افزود: هدف غایی شما موکب داران و زایران اربعین این است که زیر پرچم امام زمان(عج) جمع شوید؛ تلاشی که موکب داران وقت و هزینه و انرژی ای در این راه هزینه می کنند و سایر دست اندرکاران اربعین نیز همین مسیر و هدف را دنبال می کنند.

حسینی محراب بیان کرد: علی رغم اختناقی که بنی امیه ایجاد کرده بود حضرت زینب(س) با وجود متحمل شدن سختی و مشقت های فراوان با روشنگری که داشتند این اختناق را شکستند و از بانیان آگاهی مردم و شکل گیری اربعین شدند و به تبع ایشان ما نیز باید امپراطوری رسانه ای دشمنان را بشکنیم و شکوه اربعین را در سطح جهان به نمایش بگذاریم.

او اضافه کرد: برای اینکه اربعین خوبی داشته باشیم سعی کردیم تا جایی که می توانیم امکانات لازم را فراهم کنیم؛ امیدواریم اربعین که رزمایش پیوستن به امام عصر(عج) است را با کمک همدیگر و با همدلی جلو ببریم.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان خوزستان ادامه داد: روزهای گرمی در پیش است و تا ۱۷ سال اربعین های آتی در فصل گرم است و نیاز داریم با ابتکارها و تمهیدهای ویژه این دوران را سپری کنیم، از این رو لازم است در موضوع بهداشت و سلامت و جلوگیری از گرمازدگی مراقبت ویژه داشته باشیم.

استاندار خوزستان در پایان همچنین گزارشی از اقدام و پیگیری های انجام شده در موضوع های مختلف از جمله حمل و نقل، ساخت و ترمیم جاده های منتهی به پایانه های مرزی، اسکان، آب شرب، برق و روشنایی، اینترنت، تامین وسایل سرمایشی، استقرار آمبولانس، کانکس، وسایل امدادی و تامین دارو ارایه داد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.