stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 463697
  • 14 مرداد 1402 - 8:58
0

معرفی قهرمانان مدیریت مصرف برق با پاداش‌های میلیونی در خوزستان

معرفی قهرمانان مدیریت مصرف برق با پاداش‌های میلیونی در خوزستان
خوزستان - سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به طرح قهرمانان مدیریت مصرف برق در خوزستان، گفت: تاکنون ۲۶ مشترک شهرهای مختلف استان خوزستان، شناسایی و در حال معرفی به مردم هستند.
قلم | qalamna.ir :

کامران حدادی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به جزئیات طرح قهرمانان مدیریت مصرف برق، اظهار داشت: طرحی به نام قهرمانان مدیریت مصرف برق استان خوزستان در حال اجراست که طبق آن مشترکان دارای بیشترین صرفه جویی، معرفی و مشمول دریافت پاداش خواهند شد.

وی با بیان این که از ابتدای خرداد طرح معرفی قهرمان مدیریت مصرف اجرایی شد، گفت: اجرای این طرح استقبال خوبی از طرف مشترکان داشته به طوری که رقابت برای دریافت پاداش و کسب عنوان قهرمان بسیار نزدیک است.

حدادی ادامه داد: تاکنون مشترکانی از شهرهای آبادان، شوشتر، رامهرمز، باغملک، ایذه، بهبهان، امیدیه، دزفول و…. شناسایی و به عنوان قهرمان مدیریت مصرف برق تجلیل و پاداش میلیونی دریافت کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس طرح پاداش، هر کدام از مشترکان برق در استان خوزستان که نسبت به سال گذشته مصرف برق خود را کاهش دهند تا ۲۰ برابر تعرفه برق، پاداش دریافت می‌کنند.

حدادی گفت: به این ترتیب و طبق محاسبات صورت گرفته، مشترکان برق در استان خوزستان این امکان را دارند تا بیشترین پاداش را نسبت به متوسط کشوری نصیب خود کنند به طوری که هر مشترک، به ازای خاموش کردن یک کولر اضافه نسبت به سال گذشته، تا ۱۰میلیون ریال پاداش دریافت خواهد کرد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: با وجود لزوم استفاده از وسایل سرمایشی در استان خوزستان، می توان با اتخاذ راهکارهای بسیار ساده رعایت دمای ۲۴ درجه آسایش، خاموش نمودن لامپ‌ها و حتی کولرهای اضافی، در صف قهرمان مدیریت مصرف قرار گیرند.

به گفته حدادی، همچنین در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف برای مشترکان پرمصرف، قبوض سنگین صادر می شود.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.