stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 464041
  • 22 مرداد 1402 - 17:01
1

قطع برق ۳۵۰ اداره و بانک پرمصرف خوزستان

قطع برق ۳۵۰ اداره و بانک پرمصرف خوزستان
خوزستان - سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۳۵۰ مشترک اداری و بانک پرمصرف در خوزستان طی روز گذشته به دلیل توجه نکردن به دستورالعمل‌های کاهش مصرف خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

کامران حدادی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: برق این مشترکان بعد از پایان ساعت اداری و به دلیل عدم کاهش میزان مصرف از سوی مرکز پایش ستاد قطع شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این ادارات دولتی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهاد‌ها و بانک‌ها در شهرستان‌های دزفول، باغملک، عبدالخان، زیدون، بندر امام، ماهشهر، خرمشهر، آبادان، شوش، اندیمشک، ایذه، مسجدسلیمان، گتوند، شادگان، رامشیر، شوشتر، بهبهان، هندیجان، آغاجاری، دهدز، سوسنگرد، امیدیه، رامهرمز و هفتکل فعالیت داشتند که به جای کاهش مصرف در مقایسه با سال گذشته افزایش مصرف داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ شده است تا دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی و غیر دولتی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند و بتوانیم از پیک بار تابستان امسال عبور کنیم.

به گفته او برخی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌ها نسبت به مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف بی توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده شده است و در صورت تکرار و عدم رعایت نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود‌

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.