stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 464047
  • 22 مرداد 1402 - 17:08
0

توانمندی بندر شادگان در صادرات محصولات کشاورزی خوزستان

توانمندی بندر شادگان در صادرات محصولات کشاورزی خوزستان
خوزستان - امام جمعه شادگان گفت: بندر شادگان توانمندی‌های خوبی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان دارد و خرما از جمله‌ی این محصولات است که علاوه بر ارزآوری برای کشور می‌تواند رونق تجاری این بندر را درپی داشته باشد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری امام جمعه شادگان در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهار داشت: بخش قابل توجهی از محصول خرمای تولیدی شهرستان شادگان در بازارهای خارجی عرضه می شود که حمل این محصول به سمت بنادر دیگر کشورها می‌بایست از بندر شادگان انجام شود.

او ادامه داد: در صورتی که از توانمندی‌های تجاری این بندر برای توسعه تجارت خارجی استفاده شود، نرخ بیکاری در شادگان کاهش خواهد یافت.

امام جمعه شادگان از توجه سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به تقویت زیرساخت‌های بندر این شهرستان قدردانی کرد و گفت: تداوم این توجه‌ها در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد دریامحور ضروری است.

حجت‌الاسلام منصوری ادامه داد: توانمندی‌های بندر شادگان با هدف جذب سرمایه‌گذار و توجه فعالان تجاری به منظور حمل کالا باید بیش از پیش معرفی شود.

به گفته او این بندر همچنین از ظرفیت‌های دیگری در حوزه گردشگری برخوردار است که رونق کسب و کارها در شادگان را درپی دارد و به همین منظور، همکاری دستگاه های مربوطه با مجموعه این بندر ضروری است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.