stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 46436
  • 21 فروردین 1399 - 10:32
2

تلاش های پلیس، عبادت و امر به معروف است

تلاش های پلیس، عبادت و امر به معروف است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش های پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: زحمات پلیس به ویژه در شرایط کنونی عبادت و امر به معروف است.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، آیت الله “مصطفی علماء” در دیدار فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اقدامات پلیس در ایام نوروز، اظهارکرد: پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از مدافعان سلامت، اظهار داشت: همدلی و مجاهدت مسئولان و همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا در راستای سلامت جامعه قابل ستایش است.

آیت الله علماء با تقدیر از تلاش ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی در طرح مبارزه با شیوع بیماری کرونا از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: اقدامات پلیس در این مدت دو ماهه با روحیه بسیار بالا و ستودنی برای قطع این مهمان ناخوانده شایان تقدیر است.

وی با اشاره به  کار عبادت گونه انتظامی استان در این ایام افزود: بخش عظیمی از موفقیت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حاصل همراهی، همکاری، تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی مدافعان  سلامت و امنیت است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از همکاری آحاد جامعه در طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: پلیس در این ایام سخت و حساس در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری را در حوزه های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهرها و … انجام داده است.

در ابتدای این دیدار سردار “علی اکبر جاویدان” با ارائه گزارشی از عملکرد انتظامی استان، گفت: در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم با نیروی انتظامی همراهی و همکاری مناسبی داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش ۵۳ درصد تردد جاده ای تصریح کرد: با تلاش پلیس راه و راهور در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۷۴ درصدی تصادفات و ۷۶ درصدی تصادفات فوتی بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت رفت و آمد تنها به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام می شود، گفت: هدف فقط تامین سلامت و امنیت خانواده ها است.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا گفت:  انتظامی استان با بسیج امکانات خود به ویژه یگان ویژه تاکنون تعدادی از محلات شهر کرمانشاه و چندین شهرستان استان را ضدعفونی کرده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.