stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 464478
  • 02 شهریور 1402 - 18:39
1

رأی نهایی دادگاه تجدیدنظر رئیس سابق شورای شهر آبادان صادر شد

رأی نهایی دادگاه تجدیدنظر رئیس سابق شورای شهر آبادان صادر شد
خوزستان - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان گفت: حکم قطعی رئیس سابق شورای شهر آبادان که توسط دادگاه بدوی منجر به صدور رأی شده بود، پس از رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر صادر شد.
قلم | qalamna.ir :

روح اله زندی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان اظهار داشت: اتهامات وی شامل؛ تصرف عدوانی، انتقال منافع مال غیر (شهرداری به غیر) و تبانی در معاملات دولتی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های این دادستانی قرار دارد، اظهار کرد: در مبارزه با فساد در ادارات دولتی هیچ‌گونه مماشات نداریم و از مردم خواستاریم به صورت حضوری یا از طریق فضای مجازی، تخلفات ادارات دولتی را جهت رسیدگی به این دادستانی اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان افزود: به موجب رأی صادره از سوی دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان، متهم به تحمل حبس، پرداخت جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی و شرکت‌ها و موسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها محکوم شد.

در ۲ ماه اخیر بیش از ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر خوزستان به دلیل تخلفات مالی دستگیر شدند. طبق گفته رئیس کل دادگستری خوزستان ۱۲ پرونده کلان اقتصادی در خوزستان تشکیل شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.