stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 46450
  • 21 فروردین 1399 - 11:51
2
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان

اعضای کتابخانه‌های همدان در خانه از “نورمگز” بهره می‌برند

اعضای کتابخانه‌های همدان در خانه از “نورمگز” بهره می‌برند
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: امکان استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی همدان از پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات نور از راه دور و در منزل فراهم شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک نیمه‌شعبان ولادت منجی عالم بشریت بیان کرد: با هدف گرامیداشت این عید بزرگ امکان استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی همدان از پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات نور از راه دور و در منزل فراهم شد.

وی با بیان این که پایگاه مجلات تخصصی نور از مجموعه پایگاه‌های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد، افزود: بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار مقاله به زبان‌های انگلیسی، فارسی و عربی و یک‌هزار و ۹۰۰ عنوان مجله در این پایگاه موجود و در دسترس اعضا قرار دارد.

زارعی ادامه داد: تا به امروز اعضا با حضور در کتابخانه‌ می‌توانستند به این پایگاه دسترسی و به صورت رایگان مقالات مورد نیاز خود را دانلود کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان این که با توجه به انتشار ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی امکان دسترسی به مقالات پایگاه برای اعضای کتابخانه‌های عمومی در منزل فراهم شده است، خاطرنشان کرد: به همین منظور اعضا می‌توانند درخواست خود را در دایرکت اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی به آدرس hamedam_public_libraries ارائه دهند تا به آن‌ها اجازه دسترسی داده شود.

این مسئول در ادامه صحبت های خود تشریح کرد: پس از ارائه درخواست وضعیت عضویت اعضا بررسی می‌شود و در صورت تأیید عضویت کاربری و رمز عبور برای متقاضی ارسال خواهد شد؛ در غیر این صورت فرآیند عضویت به صورت غیر حضوری انجام و سپس کاربری و رمز عبور در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

زارعی در پایان تأکید کرد: همکاران ما در اداره کل کتابخانه‌های عمومی پاسخگوی اعضا هستند که در صورتی که اعضا با مشکل مواجه شوند می‌توانند با شماره ۳۲۶۴۶۷۴۷ داخلی ۲۱۰ یا شماره همراه ۰۹۱۸۳۱۳۰۰۴۸ تماس بگیرند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.