stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 464545
  • 04 شهریور 1402 - 17:05
1

اعزام ۲۰ تیم امدادی درمانی به مرز‌های شلمچه و چذابه

اعزام ۲۰ تیم امدادی درمانی به مرز‌های شلمچه و چذابه
خوزستان - معاون بهداد فرماندهی انتظامی خوزستان از اعزام ۲۰ تیم امدادی درمانی به مرز‌های شلمچه و چذابه برای خدمت‌رسانی به نیرو‌های نظامی، انتظامی و زائران اربعین حسینی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ بهرامعلی رستمی معاون بهداد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی، کارکنان نظامی و انتظامی مستقر در مرز‌های شلمچه و چذابه درمانگاه شهدای امنیت فراجا در هر ۲ مرز از ابتدای ماموریت مستقر شدند.

این مقام مسئول افزود: تعامل و هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان، مراکز اورژانس و هلال احمر جهت ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی انجام شده است.

معاون بهداد فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: خدمات درمانی معاونت بهداد به صورت شبانه‌روزی در مرز‌های شلمچه و چذابه انجام می‌شود.

به گفته او برای خدمت‌رسانی به نیرو‌های نظامی، انتظامی و زائران اربعین حسینی ۲۰ تیم امدادی درمانی شامل پزشک، پرستار، بهیار و آمبولانس به مرز‌های شلمچه و چذابه از ابتدای ماموریت اعزام شدند.

سرهنگ رستمی گفت: جهت سلامت و پیشگری از بیماری بسته‌های بهداشتی حاوی خود امدادی و دگر امدادی بین همه کارکنان انتظامی مستقر در مرز‌ها توزیع شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.