stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 464548
  • 04 شهریور 1402 - 17:16
0

تخریب سازه‌های غیر مجاز در حریم رودخانه دز

تخریب سازه‌های غیر مجاز در حریم رودخانه دز
خوزستان - معاون بهره برداری شرکت آبیاری ناحیه شمال گفت: در پی ایجاد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم سرریز ارتباطی موسوم به اسپیل سگوند در منطقه غرب شبکه آبیاری دز، اقدامات قانونی در دستور کار حریم بانی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

بهمن افشار معاون بهره برداری شرکت آبیاری ناحیه شمال خوزستان اظهار داشت: در پی ایجاد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم سرریز ارتباطی موسوم به اسپیل سگوند در منطقه غرب شبکه آبیاری دز، اقدامات قانونی در دستور کار حریم بانی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان قرار گرفت.

 می گوید: حریم سمت راست این سرریز با ایجاد ساخت و ساز در قالب کارگاه ماسه شوئی در تصرف غیر مجاز قرار گرفته بود که پس از بررسی دفتر فنی و پیگیری قضائی دفتر حقوقی شرکت، مجوز قانونی لازم جهت رفع تصرف اخذ و حکم مربوطه با حضور نیروی انتظامی اجرا شد.

به گفته او هرگونه اقدام قانونی در رفع تصرف از حریم شبکه برای احقاق حقوق کشاورزان و تامین مطمئن آب اراضی کشاورزی صورت می‌گیرد.

اسپیل(سرریز) سگوند در منطقه غرب شبکه آبیاری دز سازه‌ای به طول حدود یک کیلومتر است که در مواقع ضرورت، آب رودخانه دز را از کانال موسوم به W ۲ به رودخانه کرخه منتقل می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.