stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 464563
  • 04 شهریور 1402 - 21:52
3

افزایش ۲۴ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

افزایش ۲۴ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز
خوزستان - مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از تولید ۹۸۰ هزار مگاوات برق در مردادماه امسال و افزایش ۲۴ درصدی تولید انرژی در این نیروگاه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محسن حافظی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز مجموع تولید برق نیروگاه رامین اهواز از ابتدای امسال تا پایان مردادماه را ۳ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۰۴ مگاوات ساعت عنوان کرد و اظهار داشت: نیروگاه‌های حرارتی بیش از ۹۳ درصد برق کشور را تولید می‌کنند و نیروگاه رامین نیز به عنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور نقش مهمی در تامین این انرژی حیاتی ایفا می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش ۴۰ مگاواتی تولید لحظه‌ای واحد‌های نیروگاه رامین در مرداد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: در سال‌های اخیر این نیروگاه دارای چالش‌های متعددی بوده که با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان و حمایت‌های مدیران ارشد صنعت برق حرارتی شاهد بهبود تولید و رفع محدودیت‌های فنی بودیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز ادامه داد: تلاش داریم با تکیه بر عزم و همت کارکنان نیروگاه رامین اهواز، رو به رشد تولید برق در این نیروگاه را تثبیت و تقویت کنیم و امیدواریم با مشارکت مردم و صرفه جویی در این انرژی شاهد گذر موفقیت آمیز تلاشگران صنعت برق از پیک مصرف برق و تابستان طاقت‌فرسای امسال باشیم.

نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور با ۶ واحد تولیدی در حال گذر از آخرین روز‌های پرمصرف برق در تابستان گرم خوزستان است و نقش مهمی را در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.