stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 464605
  • 05 شهریور 1402 - 17:23
5

توقف فرآیند‌های تجاری در مرز چذابه تا پایان مراسم اربعین

توقف فرآیند‌های تجاری در مرز چذابه تا پایان مراسم اربعین
خوزستان - ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به تردد زوار حسینی از مرز‌های استان در ایام اربعین از توقف تجارت در مرز چذابه تا پایان مراسم اربعین خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

بهروز قره‌بیگی ناظر گمرکات خوزستان در خصوص آخرین وضعیت مرز‌های تجاری خوزستان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده و به منظور تسهیل تردد زوار، فرآیند‌های تجاری در مرز چذابه متوقف شده و این مرز برای صادرات فعلاً فعال نیست.

این مقام مسئول افزود: تجاری که پیش از این رویه‌های تجاری خود را از این مرز انجام می‌دادند اکنون باید از مرز‌های دریایی خرمشهر، آبادان و بندر امام خمینی به عنوان مرز جایگزین برای تجارت خود اقدام کنند.

ناظر گمرکات خوزستان گفت: مرز شلمچه همچنان برای تجار و صادرکنندگان باز است و همزمان با تردد زوار نیز انجام فعالیت‌های تجاری بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون با توجه به تردد روان در مرز شلمچه تصمیمی در خصوص بسته شدن این مرز بر روی تجار و توقف فعالیت‌های تجاری در این مرز اتخاذ نشده است.

او افزود: گمرکات خوزستان در همه مرز‌ها به صورت سه شیفت و شبانه‌روزی در حال فعالیت و ارائه خدمات به زائران و تجار هستند و هیچ مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.