stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 464924
  • 13 شهریور 1402 - 11:55
2

تردد بیش از ۶ میلیون هزار دستگاه خودرو در محورهای خوزستان

تردد بیش از ۶ میلیون هزار دستگاه خودرو در محورهای خوزستان
خوزستان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ثبت تردد بیش از ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار دستگاه خودرو در محورهای استان در هفته گذشته خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمد جولانژاد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار داشت: در بازه زمانی چهارم تا دهم شهریورماه ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۷۰۵ تردد خودرو در محورهای استان خوزستان ثبت شده است که نسبت به هفته قبل افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی محور آبادان به خرمشهر با ثبت ۲۱۷ هزار و ۶۳۷ خودرو بیشترین تردد را داشته و پس از آن محورهای ماهشهر به بندر امام با ثبت ۱۶۸هزار و ۱۷۷ تردد و محور شوش به اهواز با ثبت ۱۵۶هزار و ۵۷۵ تردد بیشترین میزان تردد خودرو را داشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره ثبت ۸۸۶ هزار و ۵۵۸ تردد ماشین سنگین، گفت: میزان تردد خودروهای سنگین نسبت به هفته گذشته افزایش ۴ درصدی داشته و کمربندی غرب به شرق اهواز با ثبت ۳۶ هزار و ۴۶ تردد، بیشترین تردد سنگین را داشته است و پس از آن محورهای اندیمشک – خرم‌آباد و شوش به اهواز به ترتیب با ۳۴ هزار و ۳۶۲ و ۳۳هزارو ۸۰ تردد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سرعت متوسط ثبت شده در استان ۷۴ کیلومتر بر ساعت بود، عنوان کرد: بیشترین سرعت متوسط ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به محور خرم آباد به اندیمشک با ۱۰۰کیلومتر بر ساعت بود.

جولانژاد خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در محورهای استان در ساعت ۱۸ الی ۱۹ انجام شده و علاوه بر آن پلاک‌های استان لرستان، تهران و بوشهر به ترتیب بیشترین پلاک‌های ثبت شده در استان از تاریخ ۴ الی ۱۰ شهریور بوده‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.