stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 464989
  • 14 شهریور 1402 - 16:00
4

بیش از ۲ میلیون نفر از زائران اربعین به کشور بازگشتند

بیش از ۲ میلیون نفر از زائران اربعین به کشور بازگشتند
خوزستان - وزیر کشور با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۲ میلیون نفر از زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای هشت گانه تا پایان ماه صفر ادامه خواهدد داشت.
قلم | qalamna.ir :

احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی در گذرگاه‌های اربعین زیرساخت‌های لازم تدارک دیده شده است. اتوبوش‌های زیادی برای بازگشت زائران در مرزها تدارک دیده شده و زائران را از نقطه صفر مرزی به مقاصد مختلف جابه‌جا می‌کنند. همچنین خط ریلی خرمشهر نیز آماده جابه‌جایی زایران اربعین حسینی است ضمن اینکه فرودگاه آبادان نیز با افزایش پروازهای خود اقدام آمادگی برای انتقال زائران را دارد.

وحیدی به تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشت بدون توقف زائران اشاره کرد و گفت: مواکب تا پایان ماه صفر با استقرار در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

این مقام مسئول گفت: تا کنون بیش از سه میلیون و ۸۰۰ زائر ایرانی و اتباع خارجی از مرزهای هشت گانه وارد کشور عراق شدند و بیش از ۲ میلیون نفر نیز به کشور بازگشتند.

وحیدی افزود: روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای هشت گانه نسبت به سال گذشته مناسب‌تر بود که رضایتمندی زائران را در پی داشت و خوشبختانه همه زیرساخت‌ها در مرز فراهم است و کمبودی احساس نمی‌شود.

وزیر کشور گفت: تردد زائران در مرز شلمچه بسیار روان است و زائران در کمترین زمان از گیت‌ها به سوی کربلا گذر می‌کنند و یا به کشور باز می‌گردند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.