stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 465376
  • 01 شهریور 1402 - 7:53
0

کم‌کاری مدیران در خدمت رسانی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

کم‌کاری مدیران در خدمت رسانی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست
خوزستان - شهردار آبادان خطاب به سرپرستان مناطق و سازمان های این شهرداری هشدار داد که کم‌کاری در زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
قلم | qalamna.ir :

یاسین کاوه پور شهردار ابادان در شورای اداری این شهرداری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و معاونین، سرپرستان مناطق سه‌گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال در کنار کارها و وظایف روزمره ای که شهرداری داشت، فعالیت هایی مطلوبی با توجه به مناسبت های مختلف صورت گرفت.

شهردار آبادان، افزود: در ایام نوروز با همت و تلاشی که تمامی مدیران و پرسنل خدوم شهرداری داشتند توانستیم خدمات خوبی به شهروندان و میهمانان نوروزی ارائه دهیم که رضایت نسبی را به همراه داشت.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، عید فطر، عید غدیر و قربان نیز با برنامه ریزی صورت گرفته فعالیت های مناسبت تری نسبت به سال های گذشته در آبادان شاهد بودیم.

کاوه‌پور با اشاره به فعالیت شهرداری در ایام اربعین حسینی تصریح کرد: ستاد اربعین شبانه روز برای ایجاد زیرساخت ها تلاش کرد تا امسال بتوانیم خدمات متفاوتی به زائران داشته باشیم و انتظار می رود تمامی مدیران تلاش کنند در شهر آبادان و موقعیت آبادان در مرز شلمچه خدمات جهادی و دلی به زائران عزیز ارائه شود.

وی عنوان کرد: اعضای ستاد اربعین حسینی شهرداری آبادان در شلمچه شبانه روز مشغول خدمات رسانی هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

شهردار آبادان ادامه داد: امسال توانستیم محلی را به عنوان موقعیت شهرداری آبادان در مرز شلمچه اختصاص دهیم و سعی داریم موقعیت در خور شان و به صورت مسقف برای هر سال در این مرز بنا شود.

وی با بیان اینکه انسجام خوبی بین مدیران شهرداری آبادان برای مهیا نمودن خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی شکل گرفت گفت: امیدواریم در آینده و در امور مدیریت شهری این انسجام بیش از پیش باشد.

کاوه‌پور وضعیت درآمد مناطق سه گانه را نامطلوب توصیف کرد و ابراز داشت: باید تلاش بیشتری برای افزایش درآمد در مناطق سه گانه صورت گیرد و سازمان ها نیز باید از ظرفیت خود در راه خدمات رسانی به شهروندان محترم آبادانی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شورای اداری شهرداری با رویکرد جدید در سال ‌جاری دنبال می‌شود، خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته کل مدیران سازمان‌ها و مدیران شهرداری برنامه، نحوه عملکرد و اقدامات خود را در این شورا ارائه خواهند کرد.

کاوه‌پور با بیان اینکه شهرداری را پازلی می‌بینیم که با حضور تک تک معاونت‌ها و شهرداری‌ها معنا و مفهوم پیدا می‌کند گفت: حضور حوزه‌های مختلف در شوراهای اداری و بررسی کامل مشکلات و ارائه ایده‌های جدید و قابل عملیاتی شدن می‌تواند زمینه خدمت‌رسانی را بیش از پیش فراهم کند.

وی با بیان اینکه انتظار کار جهادی و تلاش مضاعف از تک تک همکاران داریم و در این زمینه بدون تعارف عمل خواهیم کرد، افزود: هیچ نوع کم‌ کاری در زمینه خدمت ‌رسانی به مردم را بر نمی ‌تابیم و با کسانی که بخواهند توپ کم ‌کاری خود را در زمین دیگران بیاندازند برخورد خواهیم کرد.

شهردار آبادان خواستار شناسایی مشکلات و برنامه ‌ر‌یزی و تصمیم‌ گیری مناسب بر اساس اولویت‌ ها در هر منطقه شد و عنوان کرد: در هر حوزه مشکلی که وجود دارد بی ‌تعارف در جلسات شورای اداری مطرح شود تا با برنامه‌ ریزی و هماهنگی ‌های لازم برای رفع این مشکلات و خدمت ‌رسانی بهتر را به مردم فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف هر کدام از محلات باید از سوی شهرداری مناطق کاملا شناسایی و در زمینه رفع مشکلات و بهره گیری از نقاط قوت در راستای خدمات رسانی بیشتر بهره گرفته شود.

کاوه‌‌پور خواستار کنترل و مدیریت هزینه ها در مناطق و سازمان ها شد و گفت: متاسفانه برخی افراد در محل کار خود حاضر نیستند و برخی نیروهای خدماتی انتظار مدیریت دارند و نیز اضافه کارهای غیر واقعی بعضا پرداخت می شود که این اقدام ضمن هدر رفتن بیت المال باعث آسیب دیدگی بدنه شهرداری می شود.

وی بیان کرد: از مدیران شهرداری میخواهم در برابر اهرم های فشار ایستادگی کنند و در این خصوص با هیچ فردی یا گروهی مماشات نکنند و محکم برابر این سفارشات ایستادگی کنند.

شهردار آبادان در پایان با تاکید بر اینکه در خصوص رفاهیات پرسنل طبق مصوبات شورای اسلامی شهر اقداماتی انجام داده ایم، اظهار داشت: پرداخت حقوق و مزایا نیز باید در چارچوب قانون باشد تا هزینه ها در شهرداری کنترل شود و به شرایط مالی مدیریت شده برسیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.