stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 465494
  • 29 شهریور 1402 - 15:56
1

سد معبر دست فروشان میوه یکی معضلات کلانشهر اهواز

سد معبر دست فروشان میوه یکی معضلات کلانشهر اهواز
خوزستان - سرپرست فرمانداری اهواز گفت: موضوع سد معبر دست فروشان میوه یکی از معضلات کلانشهر اهواز است.
قلم | qalamna.ir :

احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز اظهار داشت: مشکلات شهر اهواز روی هم جمع شده‌اند، کاری به گذشته نداریم و باید اکنون را نگاه کنیم که ما مسؤولان حاضر برای شهر چه کاری انجام داده‌ایم.

این مقام مسئول گفت: نمی‌توانیم فرافکنی کنیم که سال‌ها در شهر کار صورت نگرفته بلکه حرف ما این است که هر کدام از ما با توجه به شرایط و مسئولیتی که بر عهده داریم باید برای توسعه شهر کمک کنیم.

سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: خیلی از شهر‌های مهم کشور یک مرکز میوه و تره بار محله‌ای دارند که قیمت میوه را به شدت کاهش می‌دهد، اما در اهواز چنین مراکزی وجود ندارد و خلأ آن احساس می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این خلأ با حضور چند دست فروش و وانتی که اتفاقا مشکلات زیادی را بوجود می‌آورند، پر می‌کنند و جای مراکز میوه و تره بار را برای مردم می‌گیرند.

احمد موالی زاده گفت: خیلی از کلانشهر‌های کشور میدان میوه و تره بار دارند که اهواز از وجود چنین مراکزی برخوردار نیست و نسبت به وجود چنین مشکلی گله‌مند هستیم.

وی در پایان عنوان کرد که به دنبال آجر کردن نان دست فروشان نیستیم، اما با نظارت بیشتر شورا بر عملکرد شهرداری و الزام آن بر اجرای طرح‌ها، می‌توان وانتی‌های دست فروش میوه و تره بار را ساماندهی کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.