stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 465974
  • 10 مهر 1402 - 16:48
1

تصویب فرآیند تشویقی احداث هتل برای نخستین‌بار در شهرداری اهواز

تصویب فرآیند تشویقی احداث هتل برای نخستین‌بار در شهرداری اهواز
خوزستان - رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز، فرایند تشویقی احداث هتل تصویب شد.
قلم | qalamna.ir :

سیدناصر مهداوی رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز اظهار داشت: اهواز جاذبه‌های ویژه خود را دارد و با توجه به شرایط خاص جغرافیایی در همسایگی کشور عراق قرار دارد و می‌تواند یک مرکز توریستی درمانی برای کشورهای همسایه باشد، اما در حال حاضر چنین شرایطی مهیا نیست.

وی افزود: علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، وجود مراکز درمانی معتبر و هتل‌های مناسب از جمله مواردی است که بر جذب گردشگر تأثیرگذار است و با توجه به ظرفیتی که در اهواز وجود دارد ایجاد بسته‌های تشویقی برای احداث هتل در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده و پیگیری‌هایی که صورت گرفت برای نخستین‌بار در تاریخ شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز، فرایند تشویقی احداث هتل در این شهر به عنوان نخستین دستاورد کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر اهواز و پس از تصویب شورا و تأیید فرمانداری، کلید خورد.

مهداوی با تاکید بر اینکه نبود هتل مناسب به تعداد کافی در اهواز علت نماندن گردشگران خارجی از اهواز است، ادامه داد: با توجه به امکاناتی که سایر استان‌های نزدیک به خوزستان در حوزه هتل و درمان فراهم کرده‌اند، مسافران خارجی کشورهای همسایه با عبور از اهواز به علت نبود بستر مناسب، در استان‌های همسایه مستقر می‌شوند.

وی گفت: اهواز از منظر گردشگری از سایر شهرها عقب مانده است، اما با تصویب این طرح گام بلندی در راستای توسعه گردشگری و حضور سرمایه‌گذار برداشته شد، چراکه احداث هتل‌های مناسب می‌تواند زمینه را برای حضور گردشگران خارجی در حوزه‌های مختلف از جمله تحصیلی، صنعتی و سرمایه‌گذاری فراهم کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.