stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 466003
  • 11 مهر 1402 - 6:24
1

بیگدلی: بایدانحرافات رائفی‌پور رو شوند؛ او نماد بی‌سوادی و تناقض است

بیگدلی: بایدانحرافات رائفی‌پور رو شوند؛ او نماد بی‌سوادی و تناقض است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی می‌گوید: تصمیم گرفتم در یک مناظره حضوری از بی‌سوادی و انحرافات اعتقادی رائفی‌پور و تیم او رونمایی کنم! یک روز مدعی گرفتن نمک از آب جوراب زائران امام حسین(ع) می‌شود و روزی دیگر برای جذب چند جوان بی‌تجربه می‌گوید امام علی(ع) اهل شوخی‌های جنسی و تلویحا ادبیات اروتیک بوده است!
به تازگی ویدیویی از علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران حامی دولت سیزدهم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که بحث برانگیز شده است. در آن ویدیو رائفی‌پور می‌گوید: «کتاب شوخی‌های اهل بیت منتشر شده و او نمی‌تواند برخی از شوخی‌های اهل بیت را بیان کند. اگر حتی خانم‌ها در این جلسه نبودند و همه حضار پیرمردهای نود ساله بودند باز هم نمی‌توانستم برخی شوخی‌های اهل بیت را بیان کنم».
فراز، رائفی‌پور، فردی که متولد سال ۱۳۶۴ است و با ارائه نظر و سخنرانی در اکثر زمینه‌های علمی، نظامی، فرهنگی، مذهبی، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و … ادعای تخصص دارد. این بار رائفی‌پور، چهره جنجالی شبکه‌های اجتماعی پشت تریبون دینی و مذهبی رفت و از اهل بیت پیامبر سخن گفت. اظهارات وی واکنش زیادی را به دنبال داشته است.
در واکنش به این اظهارات، «رحمت‌اله بیگدلی»، مدرس حوزه، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس فقه و حقوق و پژوهشگر علوم دینی از علی‌اکبر رائفی‌پور برای برگزاری مناظره دعوت کرد. در پی این دعوت پایگاه خبری «دیدار نیوز» برای برگزاری مناظره اعلام آمادگی کرد و حالا باید دید رائفی‌پور، چهره‌ جنجالی شبکه‌های‌ اجتماعی روی صندلی مناظره می‌نشیند یا خیر؟
در همین راستا «رحمت‌اله بیگدلی» به پرسش خبرنگار «فراز» که چرا می‌خواهید با رائفی‌پور مناظره کنید؟ هدف شما از این مناظره چیست؟ پاسخ داد: «به این علت از علی‌اکبر رائفی‌پور دعوت به مناظره کرده‌ام که این فرد بدون داشتن کوچک‌ترین سابقه تحصیلات دینی با یک فوق دیپلم یا شاید لیسانس حسابداری با همراهی چند نفر مثل خودش اقدام به پمپاژ یک سری برداشت‌های نادرست از تعالیم دینی به شبکه‌های اجتماعی می‌کند. همچنین تریبون‌هایی در اختیار این افراد قرار گرفته است تا این برداشت‌های انحرافی را در جامعه بالاخص در میان جوانان رواج دهند و خطر آن‌ها شبیه خطر گروه فرقان است!
مشی این افراد تقریبا شبیه گروه فرقان است با این تفاوت که اکبر گودرزی رهبر گروه فرقان حداقل طلبه علوم دینی بود و مقداری عربی خوانده بود، اما دیدیم که برداشت‌های نادرست و انحرافی او چه ضربه‌ای به جامعه ما زد و بزرگانی چون شهدای عزیز محمدولی قرنی، مرتضی مطهری، محمد مفتح، مهدی عراقی و … را از ما گرفت. امثال رائفی‌پور همان عربی ساده را هم نخوانده‌اند و اگر یک متن ساده عربی را جلو آن‌ها بگذاری نمی‌توانند بخوانند، ولی برداشت‌های نادرست و انحرافی خود را در میان جوانان پخش می‌کنند.
این‌ها قطعا از گروه فرقان بی‌سوادتر هستند، اما در رفتار و مواجهه با منتقدان خود هیچ فرقی با گروه فرقان ندارند!
تنها تفاوتی که دارند این است که گروه فرقان به‌قول خودشان جسارت انقلابی داشتند و با رژیم سابق و علمای بزرگ مبارزه مسلحانه می‌کردند، اما این‌ها راه‌اندازی یک لشکر سایبری برای فحاشی، هتاکی و افترازنی و ترور شخصیت منتقدان را جایگزین ترور فیزیکی کرده‌اند!
من معتقدم همان‌طور که شهید مطهری از انحرافات گروه فرقان رونمایی کرد، باید از انحرافات این جریان هم رونمایی شود! رائفی‌پور یکی از این‌ها و نماد بی‌سوادی و تناقض است؛ یک‌روز می‌گوید: چین عامل کشتار مسلمانان ایرانی است، اما یک‌روز دیگر که چینی‌ها او را می‌برند و مدتی از او میزبانی می‌کنند و در چین از خجالتش در می‌آیند می‌آید و می‌شود مداح حکومت الحادی و کمونیستی چین و می‌گوید: قوانین آن‌ها مانند قوانین امیرالمؤمنین است!
یک روز مدعی گرفتن نمک از آب جوراب زائران امام حسین(ع) می‌شود و روزی دیگر برای جذب چند جوان بی‌تجربه می‌گوید العیاذ بالله مولای متقیان امام علی(ع) اهل شوخی‌های جنسی و تلویحا ادبیات اروتیک بوده و چنان شوخی‌های جنسی داشته که رائفی‌پور جرأت بیان آن‌ها را نه تنها در نزد زنان و جوانان، بلکه در نزد پیرمردان ۹۰ ساله هم ندارد!
معنای این حرف رائفی‌پور این است که العیاذ بالله او از امام علی(ع) باحیاتر است!
رائفی‌پور یک‌روز به فردی چون امیر تتلو دخیل می‌بندد و تتلو را پهلوان و معیار حق و باطل می‌خواند و روز دیگر به بسیاری از هنرمندان کشور توهین می‌کند!
یک روز مدعی می‌شود که طالبان معتقدند با کشتن چند تا شیعه به بهشت می‌روند و روز دیگر از طالبان حمایت انتحاری و این فرقه تبهکار را تطهیر می‌کند!
مخلص کلام این‌که کار این افراد از جمله رائفی‌پور پمپاژ این اباطیل به جامعه و جوانان است. هرکس را هم که از این اباطیل انتقاد کند با عناوینی زشت تخریب می‌کنند.
عناوین زشتی که رائفی‌پور و شرکای او با آن‌ها منتقدانشان را تخریب می‌کنند تبدیل به یک دایرهالمعارف فحاشی می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از: «خرحزب‌اللهی»، «سگ‌سکولار»، «سلبریدی»، «غرب‌گدا»، «آخوند انگلیسی»، «آخوند دوزاری»، «شیخک»، «اصولچرا» و …!
از این‌رو من تصمیم گرفتم که در یک مناظره حضوری از بی‌سوادی و انحرافات اعتقادی رائفی‌پور و تیم او رونمایی کنم!
اما با همه این‌ها من می‌دانم که رائفی‌پور جرأت مناظره با مرا ندارد و برای فرار از مناظره دست به هر کاری خواهد زد.
با این‌که مدت‌ها بود تیم مؤسسه «مصاف» وابسته به رائفی‌پور در زیر توییت‌های من به‌صورت انبوه می‌نوشتند: آیا جرأت مناظره با رائفی‌پور را داری؟ اما بلافاصله پس از دعوت من از رائفی‌پور به مناظره این تیم را بسیج کردند که به من توهین و هتاکی کنند و با عملیات انتحاری مجازی مانع برگزاری این مناظره شوند؛ چون می‌دانند که این مناظره پایان رائفی‌پور و تشکیلات مصاف آنان خواهد بود»!

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.