stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 466024
  • 18 تیر 1402 - 15:45
0

کسب رتبه برتر سازمان آب و برق خوزستان در ارزیابی عملکرد وزارت نیرو

کسب رتبه برتر سازمان آب و برق خوزستان در ارزیابی عملکرد وزارت نیرو
بر اساس ارزیابی وزارت نیرو سازمان آب و برق خوزستان بعنوان برترین شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو در انجام پروژه های عمرانی معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :

با حضور وزیر نیرو پنجاه و نهمین گردهمایی مدیران بخش آب کشور روز دوشنبه برگزار و ۱۰ شرکت‌ برتر این وزارت در اجرای صحیح، دقیق و سریع پروژه‌های عمرانی معرفی شدند. 

دکتر علی اکبر محرابیان در این نشست عنوان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده سازمان آب و برق خوزستان بعنوان برترین شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو در انجام سریع،صحیح و دقیق پروژه های عمرانی انتخاب شده است. 

وی با تشریح سیاست‌ها و اولویت‌های وزارت نیرو در بخش آب کشور از پروژه های اجرایی شرکت‌های آب منطقه‌ای به عنوان پروژه‌های امید آفرین برای جامعه و مردم یاد کرد و گفت: وزارت نیرو در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد امید در جامعه از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نکرده و تلاش‌های انجام شده و تحقق برنامه‌های پیش بینی شده توسط شرکت‌های آب منطقه‌ای در این راستا بصورت مستمر ارزیابی و اعلام عمومی خواهد شد. 

 وزیر نیرو  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقدیر و تشکر رییس جمهور از خدمات و تلاش‌های وزارت نیرو و شرکت‌های آب منطقه‌ای، از مدیران و کارکنان شرکت‌های برتر به جهت کسب این موفقیت قدردانی کرد. 

وی در ادامه سخنان خود از موافقت مقام معظم رهبری با تخصیص یک میلیارد دلار برای تکمیل و اتمام طرح‌های مرزی از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و با توجه به ضرورت اتمام طرح‌های مرزی به زودی اعتبارات مذکور تخصیص داده خواهد شد تا شاهد امید در مردم به واسطه خدمات ارزنده وزارت نیرو باشیم. 

گفتنی است سازمان آب و برق خوزستان در سال گذشته با اجرای دقیق،سریع و موفقیت آمیز پروژه آبرسانی غدیر مورد تمجید مدیران ارشد کشوری قرار گرفت. 

رتبه شرکت‌ها به ترتیب: ۱-  سازمان‌ آب و برق خوزستان ۲-  آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ۳-  آب منطقه‌ای اردبیل ۴-  آب منطقه‌ای فارس ۵-  آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی ۶-  آب منطقه‌ای همدان ۷-  آب منطقه‌ای چهار محال و بختیاری ۸-  آب منطقه‌ای کرمان ۹-  آب منطقه‌ای مازندران ۱۰- آب منطقه‌ای کردستان

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.