stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 466593
  • 26 مهر 1402 - 14:17
4

صهیونیست‌ها دودمان خود را به باد خواهند داد

صهیونیست‌ها دودمان خود را به باد خواهند داد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها با جنایات دیشب خود روی زشت و دست‌های خون آلود خود را به جهانیان نشان دادند.
محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناکی علیه مردم مظلوم فلسطین به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد. صهیونیست‌ها روی زشت کودک کش خود و دست‌های خون آلود خود را برای جهانیان آشکار کردند و نشان دادند حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی در عصر ما به واژه‌هایی کاملا بی‌معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دیگر دوران بیانیه‌نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده است و جهان منتظر اقدامات عملی است. ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستیم. ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌های خود انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی را به صورت هماهنگ انجام دهند.
وی در ادامه تاکید کرد: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال بازکردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند. از همه جهان انتظار می‌رود برای پایان دادن به این جنایات به پا خیزند. صهیونیست‌ها با این اقدام دودمان خود را به باد خواهند داد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.