stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 467465
  • 19 آبان 1402 - 18:25
1

می‌ترسم فراموش شود بی‌حجابی گناه است

می‌ترسم فراموش شود بی‌حجابی گناه است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران، در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: ما همه گناهان اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی را گناه می‌دانیم. گاهی اوقات وقتی از یک گناه صحبت می‌کنیم، می‌گویند چرا فرضا از گرانی‌ها چیزی نمی‌گویید؛ ما همه این موارد را گناه می‌دانیم. البته تردیدی نیست که بی‌حجابی هم گناه است. خوف آن را دارم که کم‌کم فراموش شود که بی‌حجابی گناه است.
بخش هایی از اظهارات خاتمی را در ادامه می خوانید: 

  • من امام جمعه مردم متدین هستم که با عشق به نماز جمعه می‌آیند؛ بی‌حجاب‌ها هم به دین اهانت می‌کنند و هم به متدینین.
    خطاب به بی حجاب ها اگر با دین کاری نداری، خانواده شهدا هم‌وطن شما که هستند؛ بی‌حجابی شما، دهن‌کجی به این‌هاست.
    البته این صحبت‌ها را که مطرح می‌کنیم، بعضی‌ها در فضای مجازی فحش‌باران‌مان می‌کنند؛ البته اشکالی ندارد چون بدن ما دیگر مَلَس شده است.
    صهیونیست ها در مقابل چشم جهانیان دارند غزه را بمباران می‌کنند. کسی نیست که که اطفال مظلوم به شهادت رسیده را ببیند و متاثر نشود؛ بیش از یک ماه است که جهان دارد این صحنه‌ها را می بینید.
    امروز و در آینده هنرمندانی اگر می‌خواهنند وحشی‌گری را ترسیم کنند، این صحنه‌ها در غزه را ترسیم کنند.
     ۵۰۰ هزار نفر صهیونیست‌ها، شهرک‌ها را ترک کردند و گفتند که دیگر برنمی‌گردیم چون این مناطق جای زندگی نیست؛ اگر تا الان کسی سیمای وحشیانه این رژیم جلاد را ندیده بود، طی این مدت جهانیان دیدند.
    جنایات صهیونیست ها، آنقدر وحشیانه است که بیمارستان‌ها را می‌زنند اما رئیس جمهور منفور آمریکا میگوید که این کار، کار اسرائیل نبود و کار حماس بود؛ حماس، خمپاره دارد و آیا با خمپاره می شود این خسارات را وارد کرد؟ این صحبت‌ها، زن جوان مرده را هم به خنده می اندازد.
    آبروی این‌ها رفته است و امروز، شعار مرگ بر اسرائیل، شعار جهان است. وعده قرآن این است که این رژیم، سرانجامی جز ذلت و سقوط ندارد؛ دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد؛ خون شهدای فلسطینی، قطعا صهیونیست ها و حامیان آنها را زمین‌گیر خواهد کرد.
    تحلیل مقام معظم رهبری درباره حوادث غزه این بزرگ مرد، خدایی سخن می گوید؛ تحلیل این بزرگ مرد آن است که ان شا الله پیروزی نه چندان دور برای فلسطین و مردم آن خواهد بود. فرمایش ایشان، تحلیل قرآنی است.
    در خط مقدم این جنایات، رژیم سفاک و جلاد صهیونیستی قرار دارد اما جانیان دیگر این صحنه، جنایات‌شان کمتر از اسرائیل نیست؛ دست آمریکایی‌ها تا مرفق به خون مظلومین آلوده است و مرگ بر آمریکا، حق‌شان است.
    کمترین انتظار از دولت های عربی، قطع ارتباط با این رژیم است. شما داشتید برای ارتباط با رژیم صهیونیستی با همدیگر مسابقه می دادید و تا چه زمانی می خواهید این ارتباط منحوس را داشته باشید؛ به خودتان بیایید.
    مردم فلسطین مسلمان، عرب و انسان هستند، پس چرا خفه‌خون گرفته اید و چرا یک صدا تقاضای قطع بمباران را نمی‌کنید.
    نظام جمهوری اسلامی، امانت الهی است و هر کسی باید به وظیفه خود عمل کند و هر کسی اعم از نامزدها، مجریان و ناظران انتخابات وظیفه ای در این انتخابات دارند.
    طبیعی است که همه نامزدها وارد مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان رهبری نشوند؛ آنهایی که واجد شرایط برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شناخته نمیشوند، در شان فرهیختگان عمل کنند و البته حق شان این است که اعتراض قانونی کنند اما نظام هم حق دارد که این ها، تسلیم قانون باشند.
    نظام، سرمایه همه ما است و آبروی این نظام را باید آبروی خودمان بدانیم؛ آنهایی که واجد شرایط نمیشوند، نه ناامید شوند و نه مردم را نا امید کنند.
    راهبرد دشمن در همه انتخابات ها، برگزاری بی رمق انتخابات است ولی وفاداران به شهدا، انتخابات با شکوه و با حضور حداکثری را می خواهند و شما حزب اللهی ها، برای با شکوه برگزار شدن انتخابات در صحنه هستید.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.