stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 467800
  • 28 آبان 1402 - 20:44
1

ریزش‌برداری ۳۰ نقطه از جاده‌های خوزستان در بارندگی‌های اخیر

ریزش‌برداری ۳۰ نقطه از جاده‌های خوزستان در بارندگی‌های اخیر
خوزستان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در بارندگی روز‌های گذشته، ریزش‌برداری ۳۰ نقطه در سه محور پربارش استان انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار داشت: در پی بارش‌ها طی روز‌های گذشته، ریزش‌برداری ۳۰ نقطه در محور‌های لالی، اندیکا و مسجدسلیمان انجام شد.

این مقام مسئول با اشاره به آماده‌باش تمام نیرو‌ها و ماشین آلات راهداری استان در روز‌های گذشته، افزود: علی رغم بارش‌های سنگین در بیشتر مناطق استان، با تلاش نیرو‌های راهداری هیچ محوری در خوزستان مسدود نشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور جلوگیری از انسداد محورها، ۱۱۰ نیروی راهدار با بکارگیری ۱۴ دستگاه نیمه سنگین و ۲۸ دستگاه سبک در سطح محور‌های پربارش فعال بودند.

بهداروندی می‌گوید: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید به استان، تمام نیرو‌های راهداری در حالت آماده‌باش خواهند بود.

او ادامه داد: همه شهروندان استان برای دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت راه‌های استان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ در تماس باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.