stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 467956
  • 02 آذر 1402 - 18:24
1

آذری‌جهرمی به بهادری‌جهرمی: قصه را چپکی متوجه شدی!

قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: محمدجواد آذری‌جهرمی، وریر سابق ارتباطات در واکنش به اظهارات دیروز بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: قصه را چپکی متوجه شدید!؛ آنکه در جنگل شروود برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کرد رابین هود بود، نه داروغه‌ی ناتینگهام که با اخذ مالیات سنگین از مردم سکه‌ای را به ته ظرف مردم می‌کوبید تا پول‌های بیشتری هویدا بشود و آن را تصرف کند.
روشن است که دولت دوازدهم با مشکلات بسیاری مانند ترامپ و کرونا و … روبرو بود اما تمام تلاش خود را کرد که تا حد امکان مقابل برخی زیاده خواهی ها بایستد و حقوق کارکنان و کارگران زحمتکش را به موقع بپردازد هر چند «برخی» معتقد بودند افزایش حقوقها و رتبه بندی معلمها مشکل سازی برای دولت بعد بوده است. این پرنس‌جان‌ها هستند که با فشار زیاد بر زندگی مردم و کسب و کارها و صاحبان صنایع به تامین بودجه و پرداخت نجومی آن به سازمانهایی چون صدا و سیما و … و یا همه‌چیز به ‌آن‌هایی که هر روز از یک جایی روییده می‌شوند، می‌پردازند و فریاد «زنده باد سکه‌های زر» هم سر می‌دهند.

در دولت روحانی حقوق کارمندان را به روش «داروغه ناتینگهام» پرداخت می‌کردند!
🗣بهادری جهرمی سخنگوی دولت دیروز گفت: وقتی آقای رییسی وارد اولین جلسه دولت شد که وزرا هنوز به دولت قبل اختصاص داشتند، رییس بانک مرکزی وقت می گوید پول نداریم حقوق این ماه را بدهیم، آقای رییسی می گوید پس تا قبل از آن چه می کردید؟ گفتند خلق پول می کردیم، حقوق دادن با خلق تورم همانند اقدامی بود که داروغه [ناتیگهام] در کارتون رابین هود می‌کرد؛ اگر حقوق متناسب با حقوق سال قبل پیش بینی شود و بدون در نظر گرفتن خلق پول باشد، نتیجه آن همین تورم است، سرعت خلق نقدینگی به ۴۰ درصد رسیده بود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.