stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 467991
  • 20 آبان 1402 - 13:00
1

سه محصول فناورانه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان آماده به‌کارگیری شد

سه محصول فناورانه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان آماده به‌کارگیری شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق خوزستان بیان کرد: سه محصول از طرح‌های تحقیقاتی این شرکت با تمرکز بر دانش و فناوری در راستای رفع چالش‌های صنعت برق، طراحی و آماده به‌کارگیری شد.
قلم | qalamna.ir :

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق خوزستان به ویژگی‌های علمی و تخصصی این سه محصول اشاره کرد و اظهار داشت: نرم‌افزار جایابی محل نصب “رکلوزر” باعث افزایش قابلیت اطمینان شبکه و جابه‌جایی بهینه تجهیزات حفاظتی شده و با مکان‌یابی دقیق تجهیزات حفاظتی، این امکان فراهم می‌شود تا برق پایدارتری به مشترکان برق ارائه شود.

وی ادامه داد: نرم افزار جایابی محل نصب “رکلوزر” و “سکشن لایزبر” بر روی شبکه‌های توزیع، دستیابی به دانش فنی ساخت پوشش برای کاهش دمای محفظه‌های ترانسفورماتورها و نرم‌افزار “corona “classifier سه پروژه تحقیقاتی فناورانه است که در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، رونمایی و به جامعه علمی صنعت برق ایران ارائه خواهد شد.

خدری افزود: دستیابی به دانش فنی ساخت پوشش با فاکتور انعکاس بالا از دیگر محصولات فناورانه این شرکت است، که از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به کاهش تلفات ترانسفورماتورها و کاهش بار مالی جهت تعمیرات ترانسفورماتورها اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق خوزستان تصریح کرد: این طرح های تحقیقاتی با توجه به شرایط ویژه خوزستان از جمله شرایط آب و هوایی استان مورد مطالعه، طراحی و اجرا قرار گرفته است و در نوع خود نوآورانه و بدیع محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به طراحی و تولید نرم‌افزار “corona classifier” جهت تعیین زود هنگام تجهیزات معیوب بر روی هر پایه برق اضافه کرد: این نرم‌افزار نیز مانند دیگر محصولات نرم‌افزاری این شرکت بر پایه سامانه اطلاعات مکانی شبکه توزیع برق خوزستان طراحی و اجرا شده است که از جمله ویژگی‌ آن مشخص شدن درجه خرابی، و تعیین فاز مربوط به تجهیز و پیشنهاد جهت رفع عیب مربوطه است.

برپایی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران

غلامرضا قادسی مدیردفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز با اشاره به برپایی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران گفت: نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران و با هدف شناسایی و رفع چالش‌های صنعت برق از ۲۳ تا ۲۶ آبان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی بسیار مناسب برای جامعه علمی و تحقیقاتی است که دستاوردهای خود را با کمک ظرفیت‌های صنعت برق تولید و تجاری کنند.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.