stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 468044
  • 24 آبان 1402 - 15:53
0

افزایش توزیع شکر در بازار با برداشت نیشکر

افزایش توزیع شکر در بازار با برداشت نیشکر
خوزستان - معاون بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با برداشت نیشکر در مزارع استان، توزیع شکر در بازار افزایش خواهد یافت.
قلم | qalamna.ir :

عبدالهادی فرخ تبار معاون بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی خوزستان اظهار داشت: چرخه‌ای که درخصوص تامین، عرضه و بازاررسانی محصولات ازجمله شکر وجود دارد، فرایندی چندجانبه است که از حلقه‌های مختلفی تشکیل شده است.

این مقام مسئول افزود: بخشی از آن که هماهنگی به منظور عرضه محصولات به بازار است، توسط سازمان جهاد کشاورزی و سپس بنکداران توزیع می‌شود و از طریق فروشگاه‌های خرده فروشی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند و سایر نهاد‌ها و موارد مرتبط مانند اتحادیه صنوف و بازرسان مربوط نظارت خواهند داشت.

فرخ تبار درخصوص شکر گفت: باتوجه به ظرفیت شرکت‌های تولیدی استان، مشکلی درخصوص تامین این محصول وجود ندارد، در مقطع کوتاهی تا برداشت محصول و تولید شکر سفید به صورت فله‌ای و بسته بندی با کمبود مواجه بودیم.

معاون بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: باتوجه به آغاز برداشت نیشکر، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده شاهد افزایش و فراوانی محصول هستیم.

وی با بیان اینکه تخلف‌ها در سایر زمینه‌ها و اصناف نیز رخ می‌دهد و مختص محصول شکر نیست، اضافه کرد: باتوجه به تعدد عرضه کنندگان و عاملان توزیع، درصدد هستیم نظارت را از حالت میدانی صرف به نظارت‌های هوشمند و دیجیتال تبدیل کنیم تا شکر از بدو ورود به کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کنندگان زیر نظر باشد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.