stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 468081
  • 04 آذر 1402 - 11:31
3

جذب کاردرمان و گفتاردرمان برای مدارس استثنایی خوزستان

جذب کاردرمان و گفتاردرمان برای مدارس استثنایی خوزستان
خوزستان - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از جذب نیرو‌های کاردرمان و گفتاردرمان برای مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علی ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در اظهار داشت: امسال پس از چندین سال برای مدارس استثنایی خوزستان سهمیه جذب نیرو‌های توانبخشی و کارشناسان کاردرمان و گفتاردرمان را دریافت کرده‌ایم.

او ادامه داد: امسال ۴۹ سهمیه استخدامی کاردرمان و گفتاردرمان داریم که فرایند جذب آن‌ها در حال انجام است و نتیجه نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: این نیرو‌ها در مدارس و مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام در سطح استان خوزستان مشغول به کار خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به آغاز روند سنجش سلامت نوآموزان، افزود: سنجش سلامت با فعالیت ۴۵ مرکز جامع سنجش آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام آغاز شده است و والدینی که کودک پیش دبستانی دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه mymedu.ir، برای انجام سنجش نوبت‌گیری کنند. همچنین سنجش نوآموزان عشایری آغاز شده و در حال حاضر در این خصوص یک مرکز جامع سنجش عشایر به صورت سیار آغاز به کار کرده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.