stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 468352
  • 10 آذر 1402 - 2:15
1

آیت‌‌الله ناظم‌زاده خواستار استیضاح وحیدی شد

آیت‌‌الله ناظم‌زاده خواستار استیضاح وحیدی شد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: آیت‌‌الله ناظم‌زاده قمی باارسال نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس  شورای اسلامی خواستار استیضاح وحیدی شد. متن نامه را درادامه بخوانید:
سم الله الرحمن الرحیم
امام حسن عسکری علیه السلام: “جعلت الخبائث فی بیت و جعل مفتاحه الکذب”
نمایندگان و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
در روزهای اخیر در رسانه ها اظهارات وزیر کشور سردار احمد وحیدی خبرساز شده که ایشان در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۲، گفته است: “وزارت کشور هیچ دستور و مجوزی راجع به برخورد با بی حجابان نداده است”.
ولی روزنامه اعتماد بخشنامه ای را از وزارت کشور با مهر محرمانه که تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲، را دارد، منتشر کرد که در آن خواستار برخورد با بی حجابان شده است.
بنده در خصوص این که نامه محرمانه در روزنامه ای منتشر شود یا نه، و همچنین اقدام دادستان در برخورد با مسئولان روزنامه مجاز هست یا نه، موضعی ندارم.
بلکه سخنم در این است که چرا باید کارگزار ارشد جمهوری اسلامی ایران، طوری صحبت کند که تلقی به دروغ شود. در حالی که دروغ گویی در همه جوامع و در هر دین و مسلکی و در هر نظام سیاسی بسیار ناپسند و مورد پیگیری است، و  در اسلام نیز گفتن دروغ قبح بسیار شدیدی دارد و از گناهان کبیره به شمار می رود و کلید هر پلیدی و زشتی است. امام باقر علیه السلام فرمود: “همانا خداوند تمام شرور و بدی ها را قفل زده است و کلید آن ها را شراب قرار داده و دروغ شرورآمیزتر از شراب است.” (کافی، ج ۲، ص ۳۳۸) همچنین امام عسکری علیه السلام فرمود: “همه زشتی ها در اتاقی جمع شده و کلید  آن دروغ است.” (بحار الانوار، ج ۷۸، ص ۳۷۷)
اکنون که یک مسئول ارشد کشور که حداقل متهم به دروغ گویی شده و ذهن جامعه با آن درگیر است، فقط شما نمایندگان مجلس هستید که می توانید راستی آزمایی و پیگیری کنید و وزیر کشور را برای استیضاح فراخوانید، این استیضاح، اعتماد سازی خواهد کرد و ضمن این که مردم را امیدوار می سازد و نقطه قوت مجلس خواهد بود، حقیقت امر هم بر همگان روشن خواهد شد. و همچنین پیامی قاطع به تمام مسئولین خرد و کلان کشور است که کسی جرئت نکند به مردم دروغ بگوید.
بدون تردید اگر از جانب نمایندگان در این موضوع قصور یا تقصیری صورت گیرد، هم باید نزد خلق خدا جوابگو باشند و هم کوتاهی آن ها در نهی از منکر، پرونده اعمالشان را سنگین خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.