stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 468539
  • 25 مهر 1402 - 23:06
1

آیین افتتاحیه مرکز رشد و فناوری سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد

آیین افتتاحیه مرکز رشد و فناوری سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد
آیین افتتاحیه مرکز رشد و فناوری سازمان آب و برق خوزستان باحضور سردارمعین پورعضو هیات رئیسه سپاه خوزستان ، دکتر ممبینی مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان و جمعی از مسئولان سازمان آب و برق خوزستان و مراکز رشد و دانشگاه های استان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

 آیین افتتاحیه مرکز رشد و فناوری سازمان آب و برق خوزستان روز سه شنبه باحضور سردارمعین پور هیات رئیسه سپاه استان، دکتر هودگر رییس مرکز علمی کاربردی سازمان آب و برق استان، دکتر ممبینی مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان، مهندس زمان مسئول مرکز رشد الگویی، رده های اقشاری و تیم های تخصصی مراکز رشد بسیج و دانشگاه های استان برگزار شد.

دکتر هودگر رییس مرکز علمی کاربردی سازمان آب و برق استان در ابتدای این ایین به ارائه گزارشی از این مرکز رشد پرداخت و پس از آن نیز سردار معین پور هیات رئیسه سپاه استان خوزستان در خصوص اهمیت راه اندازی این مرکز برای حاضران به ایراد سخن پرداخت.

همچنین در ادامه این آیین مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان در خصوص ماموریت و اهداف راه اندازی این مرکز رشد و اقدامات علمی انجام شده توسط بسیج علمی استان ، سخنانی را مطرح کردند.

دکتر ممبینی با بیان اینکه در آینده نیز برنامه های متعددی جهت راه اندازی مراکز علمی و رشد در سطح استان در دستور کار این معاونت است ابراز امیدواری کرد که بی شک با توسعه این مراکز علمی می توان از تمامی ظرفیت های علمی استان، دانشگاهیان و نخبگان و پژوهشگران برای ارتقای جایگاه علمی استان خوزستان استفاده کرد.

مرکز رشد شهدای سازمان آب و برق استان خوزستان به صورت رسمی فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.