stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 469175
  • 30 آذر 1402 - 18:25
0

 سبک زندگی رهبرانقلاب سبکی قرآنی است

 سبک زندگی رهبرانقلاب سبکی قرآنی است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: فارس نوشت: نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن‌شناسی و مرزبندی با دشمنان و تصمیم‌گیری، دقیق ترین مواضع مبتنی بر آیات الهی از ویژگی‌های شخصیت رهبر معظم انقلاب است.
سید ابوالحسن مهدوی، در کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه‌ای، با بیان این که سبک زندگی رهبر معظم انقلاب سبکی قرآنی است، به فرازهایی از آیه ۵۷ سوره یونس اشاره کرد و اظهار کرد: هر اندازه بتوانیم روحیه قرآنی را در خود تقویت کنیم، به هدف خلقت که همان لقاء الله بوده، در فَادْخُلی‏ فی‏ عِبادی تجلی می یابد، نزدیک تر خواهیم شد.
وی بر اهمیت توجه به روحیه قرآنی رهبر معظم انقلاب و دوره های تفسیری ایشان اشاره و بیان کرد: در جریان رهبری امام خامنه ای و در جلسه ای که خدمت ایشان بودیم، ایشان بر این نکته تصریح کردند که ذره ای علاقه به موقعیت رهبری ندارند؛ ایشان بعد از تلاوت آیه ۱۲ سوره مریم فرمودند؛ اکنون که این موقعیت بر عهده من گذارده شده، هیچ کوتاهی در آن انجام نخواهم داد.
نماینده خبرگان رهبری، گریزان بودن از موقعیت های اجتماعی را از جمله ویژگی های بارز رهبران الهی دانست و اطمینان به لطف پروردگار را از دیگر روحیات رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و ابراز داشت: قوت ایمان از دیگر ویژگی‌های امام خامنه‌ای است که آثار آن در جای جای سیره رهبر معظم انقلاب مشاهده می‌شود.
وی دشمن‌شناسی و مرزبندی با دشمنان مبتنی بر آیات الهی را از دیگر ویژگی‌های شخصیت رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و با اشاره به این که ایشان در مواجهه با فتنه‌های گوناگون و در لحظه‌های حساس تصمیم‌گیری، دقیق ترین مواضع را مبتنی بر سیره تربیتی قرآن اتخاذ کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به تنهایی طرح ها و راهبردپردازی های ۲۰ هزار اندیشمند اندیشکده‌های غربی را نقش برآب می‌کنند.
نماینده خبرگان رهبری نشانه زهد را دو چیز دانست و گفت: زاهد وقتی در دنیا چیزی پیدا می کند شاد نمی شود و وقتی از چیزی دور می شود ناراحت نمی گردد، زاهد اجازه ورود تجلی های دنیایی را به روح نداده است،.
مهدوی در بخش پایانی سخنان خود به بحث رهبری و مدیریت امام خامنه‌ای اشاره کرد و اذعان داشت: سخنگوی کمیسیونی که تمام رویکردهای رهبر انقلاب را در مجلس خبرگان رهبری رصد می‌کند، در گزارشی در صحن علنی مجلس گفت؛ با تمام جوانب و بحث های صورت گرفته، در کل دنیا هیچ شخصیتی به جامعیت امام خامنه‌ای برای رهبری وجود ندارد.

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.