stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 469647
  • 12 دی 1402 - 18:26
0

پزشکیان:برای اینکه جای افرادرا بگیرندانگ می‌زنند!

پزشکیان:برای اینکه جای افرادرا بگیرندانگ می‌زنند!
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: نماینده تبریز در مجلس  گفت: وقتی در گروهی محدود فکر کنید شما نمی‌توانید همه را پیدا کنید. چطور بحرین، امارات، قطر مملکت خود را ساخته و ما با ۸۵ میلیون نفر جمعیت چهار نفر را پیدا نمی‌کنیم؟! ما به رجال خود احترام نمی‌گذاریم. به افراد توانمند که می‌خواهند جای آن‌ها را بگیرند انگ می‌چسبانند که جای آن‌ها را بگیرند؛ باید فرد را ضد نظام و رهبر بدانند تا کنار گذاشته و جای آن بنشینند که متأسفانه این کار را به اسم رهبری تمام می‌کنند.
جماران، مسعود پزشکیان با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص انتخابات و جناح‌های سیاسی گفت: مقام معظم رهبری حتی در سخنرانی آخر گفت، اجازه دهید همه سلایق، جناح‌ها و گروه‌ها حضور داشته باشند. اکنون کسانی که ادعا دارند باید کاری کنند افراد به صحنه بیایند، اما بر خلاف آن رفتار می‌کنند.
وی گفت: روش‌هایی که دولت و هیأت‌های اجرایی در آستانه انتخابات پیش بردند و گاهی اوقات از برخی تریبون‌ها صحبت‌هایی نیز شنیده می‌شود، ضد سیاست‌های مقام معظم رهبری است. ایشان طی یک سال اخیر بار‌ها تاکید داشتند کاری کنید که مردم به پای صندوق رأی بیایند. اگر در این موضوع افراد مدیریت می‌کردند باید از یک عده خواهش کرده تا ثبت‌نام کنند و مردم به خاطر آن‌ها به پای صندوق بیایند. حال آنچه مهم خواهد بود، حضور مردم پای صندوق‌های رأی است، نه اینکه همدیگر را حذف کنیم. اگر قرار باشد یک عده افراد آنجا نشسته و به مردم بگویند آن‌هایی که ما انتخاب کردیم را انتخاب کنید که دیگر کسی نمی‌ماند!
وی افزود: مقام معظم رهبری حتی در سخنرانی آخر گفت، اجازه دهید همه سلایق، جناح‌ها و گروه‌ها حضور داشته باشند. اکنون کسانی که ادعا دارند باید کاری کنند افراد به صحنه بیایند، اما برخلاف آن رفتار می‌کنند و کارهایی، چون روند نمایندگی‌ها، جو بازار، گرانی‌ها و تورم را انجام می‌دهند. در تئوری می‌گویند ما مشکلی نداریم، همه چیز ارزان است و تورم را کنترل کردیم و از سوی دیگر با افزایش ۱۰۰ درصدی روبرو می‌شویم! درست آن است که مردم لمس کردند و می‌بینند نه آنچه می‌شنوند! و این مردم را عصبانی‌تر می‌کنند.‌
پزشکیان در پاسخ به این سوال که «بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری اکثر رسانه‌ها تیتر زدند مگر پزشکیان چه ایرادی داشت؟ آیا این نقل قول صحت دارد؟» گفت: نمیدانم. در این‌باره سوال کردم، به شورای نگهبان نیز گفتم، اگر ایرادی وجود دارد به مردم اعلام کنید. اگر قرار است مردم را پای صحنه بکشیم طبق همان حرفی که مقام معظم رهبری زدند باید کاری کنیم که سلایق مختلف حضور پیدا کنند. یعنی اگر حرف من را قبول ندارند، لابد طرف دیگر ماجرا درست می‌گوید، اما این‌ها می‌گویند هر چه ما می‌گوییم درست است. این روش‌ها درست نیست، زیرا مردم را از صندوق‌ها دور می‌کند.
نماینده  تبریز گفت: اگر ما را هم تائید کنند به آن چیزی که مقام معظم رهبری فرمودند، نمی‌رسند. ما که از قبل هم در صحنه بودیم، اما باید کاری کنند که اشخاص دیگر نیز به صحنه بیایند. زیرا یک عده ما را قبول ندارند و طرف مقابل را قبول دارند. ما هر چقدر بتوانیم سلایق مختلف را در کاندیداتوری شرکت دهیم تا طرفداران آن‌ها به پای صندوق رای بیایند همان قدر به در اجرای سیاست‌های رهبری درست عمل کرده ایم. اما هر چقدر افراد را حذف کنیم تا مثل ما فکر کنند مشخص است ضد سیاست‌ها کار کرده و تنها به اسم رهبری عمل می‌کنیم. نتیجه این کار‌ها که به اسم دفاع از رهبری کار می‌کنند این است که وقتی عده‌ای به خیابان می‌آیند، به جای آنکه به مدیر بی‌عرضه بد و بیراه بگویند رهبری را نشانه می‌گیرند؛ برای اینکه نمی‌گوید مدیر این کار را کرده، بلکه می‌گویند رهبری انجام داده است! این بخش‌ها بی‌عرضگی خود را به حاشیه می‌رانند و رهبری را متهم جلوه می‌دهند و ضد صحبت‌های رهبری کار را پیش می‌برد.
پزشکیان گفت: یکدست سازی خلاف آن سیاست است. وقتی شما رقیبی در مقابل نداری، هر چقدر بی‌عرضه باشی باز هم بهترین هستی، زیرا رقیبی وجود ندارد. وقتی کسی نیست من را با خودم مقایسه کنند؛ در نتیجه اگر خوابم ببرد می‌گویند عبادت است! باید اجازه دهیم افراد در قبال مسائل مختلف عمل کنند و آنکه تأثیرگذار، کم هزینه‌تر و صادق‌تر است انتخاب شود. در غیر این صورت وضعیت کنونی پیش می‌آید که قیمت گوشت، مرغ و … را گران می‌کنند که باعث می‌شود حتی کارمندان معمولی نیز نمی‌توانند به راحتی زندگی کنند.
وی با بیان اینکه اگر از من بپرسند می‌گویم مشکل مدیریت است، گفت: اما مشکل اینگونه نیست که مرا برداشته و فردی بی‌تجربه‌تر سرکار بگذارند. من را کنار بگذارند، اما باید فردی باتجربه، پخته جایگزین شود؛ در غیر این صورت به مردم و خون شهدا و مملکت خیانت می‌کنند. امانت را به اهلش می‌دهند؛ چرا فردی که تجربه ندارد را سرکار گذاشتید؟!

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.