stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 470854
  • 14 بهمن 1402 - 19:15
1

شعبه تخصصی حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی در خوزستان راه‌اندازی می‌شود

شعبه تخصصی حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی در خوزستان راه‌اندازی می‌شود
خوزستان - تفاهم‌نامه راه‌اندازی شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی خوزستان با امضای رئیس توسعه حل اختلاف و فرمانده انتظامی استان خوزستان منعقد شد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه تشکیل شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی استان خوزستان که امروز(۱۴ بهمن‌ماه) با حضور سردار سید محمود میرفیضی فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، نیروی انتظامی را افتخار نظام دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره در مقابله با تهدیدات، برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه مقتدر بوده و کارکنان سخت کوش و تلاشگر آن سرافرازانه و با افتخار بر قله های تامین نظم و امنیت جانفشانی های فراوانی می کنند.

وی افزود: با توجه به شأن و منزلت و هم‌چنین خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای که نیروی سخت‌کوش انتظامی دارند و در راستای کاهش اختلافات بین نیروهای این مجموعه، به زودی با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان، شعبه تخصصی شورای حل اختلاف تشکیل و راه‌اندازی خواهد شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: این شعبه با هدف کاهش ورودی پرونده‌های اختلافات بین پرسنل نیروی انتظامی یا خانواده آنان به دادگاه‌ها و حل و فصل آن‌ها به صورت مسالمت‌آمیز در خود آن مجموعه است و این کار می‌تواند در ایجاد روحیه و کارایی این عزیزان اثر خوبی داشته باشد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با تقدیر از سردار میرفیضی برای ارائه برنامه‌ها و راهکارهای نوین و ارتقای امنیت استان، در ادامه خواستار ایجاد هیات‌های صلح و صلح‌یاران برای مجموعه نیروی انتظامی به منظور رفع اختلافات مردم و ایجاد صلح و سازش بین آنان در تمامی کلانتری‌های استان شد.

سردار محمود میرفیضی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان نیز در این جلسه دغدغه اصلی و مهم مردم استان را کاهش آسیب‌ها اجتماعی و جرائم دانست و گفت: این حرکت بسیار بزرگ و نوآورانه تشکیل شعبه تخصصی شورای حل اختلاف، هیات‌های صلح و صلح یاران از بعد فرهنگی و امنیتی آثار بسیار خوبی دارد.

وی افزود: همین که پرونده‌ها قبل از ورود به دادسرا و دادگاه در شورای حل اختلاف، هیات‌های صلح و صلح‌یاران بررسی و منجر به مصالحه می‌شوند رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

بنا بر اعلام توسعه حل اختلاف استان خوزستان، وی با اعلام آمادگی کامل در تشکیل شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی، از رئیس و مجموعه معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در راه‌اندازی این شعبه و فعالیت‌های پیشگیرانه تقدیر و تشکر کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.