stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 471088
  • 22 بهمن 1402 - 18:25
2

 مردم سختی‌ها را به خاطر نظام تحمل می‌کنند

 مردم سختی‌ها را به خاطر نظام تحمل می‌کنند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رمز پیروزی و تداوم انقلاب بر اساس توحید کلمه شکل گرفته است.
مهر، محمد باقر قالیباف ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی اظهار کرد: این قدم‌ها مایه عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس مجلس شورای اسلامی به برکات نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) تحول آفرین بود و جز در راه خدا گامی برنداشت. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عموم جامعه را با اصالت دینی پیوند داد.
وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی و تداوم انقلاب بر اساس توحید کلمه شکل گرفته است، افزود: ایمان دینی و انسجام ملی بسیار مهم است. اگر دین نتواند نظم عمومی برقرار کند و انسجام اجتماعی بر محور دین شکل نگیرد، کشور ما ضعیف خواهد شد.
قالیباف به شخصیت اثرگذار امام خمینی (ره) در جهان اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در مقطعی از تاریخ دوران معاصر که معنویت از جهان رخت بربسته بود، اسلام را احیا کرد و به، اما اسلامی عزت داد و رمز ماندگاری این نظام، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیروزی با حضور مردم محقق شد و ما باید به شکلی نقش آفرینی کنیم که مردم در متن امورات کشور باشند. در حال حاضر بین باید‌های انقلاب و واقعیت‌های انقلاب فاصله است و ریشه آن دور شدن از ارزش‌های دینی و سنت الهی در بین مسئولین و نخبگان جامعه است و باید آن را جبران کنیم.
وی گفت: مردم سختی‌ها را به خاطر نظام تحمل می‌کنند و صادقانه پای کار انقلاب هستند و مسئولان مدیون مردم هستند و نارسایی مسئولان حق الناس است و با تمام توان باید در جهت رفاه مردم تلاش کنیم و عدم رضایت مردم مواخذه در قیامت را در پی خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.