stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 471132
  • 24 بهمن 1402 - 14:16
1

شبانه‌روز به سایت گمرک حمله سایبری می‌شود

شبانه‌روز به سایت گمرک حمله سایبری می‌شود
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: رئیس‌کل گمرک ایران گفت: شبی نیست که حمله سایبری نداشته باشیم و از مبادی قابل حدس‌زدن شبانه‌روز به سامانه حمله سایبری می‌شود.
تسنیم محمد رضوانی‌فر  در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به سؤال یکی از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران درباره دلایل قطع بودن سامانه گمرکی در برخی از اوقات و ایجاد اختلال در فعالیت‌ها، اظهار داشت: شبی نیست که حمله سایبری نداشته باشیم و در حال فشار هستیم، از مبادی قابل حدس‌زدن، شبانه‌روز به سامانه حمله سایبری می‌شود؛ به‌هرحال جنگ است و یک چک می‌زنیم و یک چک می‌خوریم و بخشی از مشکلات و قطعی‌هایی که در سامانه داریم، به این خاطر است.
وی درباره رسوب کالا در گمرک گفت: با شاخص‌های مختلف حجم ایستایی کالا در گمرک کاهش یافته و به‌صورت چشمی قابل مشاهده است، الآن کمتر از یک میلیون تن کالا در بنادر داریم.
رئیس‌کل گمرک ایران همچنین درباره زمان دریافت استعلامات گمرکی ابراز کرد: زمان دریافت پاسخ استاندارد، حفظ نباتات، دامپزشکی و … به زیر ۱۰ روز کاهش یافته است و دستگاه‌ها مکلف هستند زیر ۷ روز پاسخ دهند؛ برخی از استعلام را می‌توان در کمتر از یک روز دریافت کرد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.