stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 471343
  • 17 اسفند 1402 - 17:53
1

رهبر انصارالله یمن: آمریکا در جنایت علیه مردم غزه نقش کلیدی داشته است

رهبر انصارالله یمن: آمریکا در جنایت علیه مردم غزه نقش کلیدی داشته است

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه نقشی کلیدی داشته است.

قلم | qalamna.ir :

 عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: به استثنای آمریکا و انگلیس، تمام کشورهای جهان خواهان توقف جنگ در غزه هستند. افکار عمومی در آمریکا و انگلیس از دولت های خود می خواهند که برای توقف تجاوز به غزه فشار بیاورند.

براساس گزارش الجزیره، رهبر انصارالله تصریح کرد: در میان اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها ناامیدی وجود دارد که به اهداف خود در غزه دست نیافته‌اند و برخی از آنها آن را اهداف غیرواقعی توصیف کردند. دشمن در غزه نسل‌کشی به راه انداخته است تا ناکامی خود را در دستیابی به اهدافش جبران کند. آنها می‌خواهند از موضوع آتش بس موقت در ماه رمضان برای دور زدن توقف کامل تجاوز استفاده کنند.

وی افزود: محکومیت و بیانیه‌های محکومیت برخی کشورهای اسلامی ناکافی است. این کشورها باید گام های عملی برای کمک به توقف تجاوز به غزه بردارند. مواضع عربی و اسلامی همچنان ضعیف است و به صدور بیانیه بدون انجام هیچ اقدام عملی محدود شده است. بیانیه‌های کشورهای اسلامی در مورد مسئله فلسطین به گونه‌ای تنظیم شده است که اسرائیلی‌ها می‌خواهند.حتی وقتی در مورد یمن و عملیات نیروهای مسلح حامی جبهه غزه صحبت می کنند، به صورت منفی صحبت می کنند.

الحوثی تاکید کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با همه جنایت‌ها، تجاوزات و وحشیگری هایی که در غزه مشهود بود، خطری برای کل ملت ما هستند. هیچ رویکرد دوستانه یا صلح واقعی با هیچ کشور عربی در رویکردهای آمریکایی و اسرائیلی یا در استراتژی آنها وجود ندارد. برنامه غربی-آمریکایی-اسرائیل در قبال کشورهای عادی کننده روابط در واقع کنترل آنها است. اسرائیلی ها و آمریکایی ها با کاری که انجام می‌دهند، میزان خطر خود را برای ملت آشکار کردند. از طریق تابعیت، دشمن می تواند به نهادهای رسمی نفوذ کند و برنامه گسترده ای برای کنترل کشورهای عادی شده وجود دارد. دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر ساختار ایدئولوژیک، هویت و تعلق کشورهایی است که دارای اخلاق و ارزش‌های تحریف شده است. دشمن به دنبال تغییر جمعیتی در برخی از کشورهای عادی شده به عنوان بخشی از برنامه های گسترده کنترل و کسب است. 

  رهبر انصارالله گفت: مردم مظلوم باید دست به اقدام بزنند، حتی در سطح تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی. قرار بود شرکت های حامی دشمن به دلیل اتکا به بازارهای عربی و اسلامی اعلام ورشکستگی کنند. 

وی افزود: اگر مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان نبود، دشمن خسارات زیادی به ملت وارد می کرد. در شرایط ناامیدی و غفلت بزرگ، جبهه‌های حمایتی با موقعیت واقعی وجود دارد که مهمترین آنها جبهه حزب الله است. جبهه حزب الله با شتاب کمی و کیفی، اثربخشی، نفوذ و درگیری مستقیم ادامه دارد. جبهه عراق به هدف قرار دادن دشمن اسرائیلی ادامه می‌دهد و امید است که عملیات‌هایش بیشتر شود. بزرگترین حرکت مردم یمن نسبت به هر موضوعی که با آن مواجه شده‌اند، حرکت آنها برای حمایت از مردم فلسطین در قبال تجاوزات اسرائیل به غزه است. 

رهبرانصارالله اعلام کرد: عملیات پشتیبانی با ۴۰۳ موشک بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین که ۶۱ کشتی را هدف قرار دادند به ۹۶ عملیات رسید. فاصله کشتی ها، حرکت آنها و استتار آنها با خاموش کردن دستگاه‌های ردیاب و اطلاعات و … مواردی است که مغفول مانده است. ۳۲ عملیات با موشک‌های بالستیک علیه اهدافی در فلسطین اشغالی انجام شد. حمله دیروز به یک کشتی آمریکایی، دقت در ضربه و قدرت تخریب، شگفتی آمریکا را موجب شده است.

تظاهرات، راهپیمایی ها و رویدادهای حمایت از غزه با عملیات نظامی ادغام شده و از اهمیت بالایی برخوردار است. این سطح عالی از تعامل مردمی در یمن از مزیت ثبات و تداوم برخوردار است، زیرا در شرایط عربی فقط تعامل آنی وجود دارد.

در حال تکمیل…

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.