stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 471659
  • 25 اسفند 1402 - 14:16
1

جهاد اسلامی: آمریکا و اسرائیل برای بازپس گیری اسرا بدون توقف تجاوز توافق دارند

جهاد اسلامی: آمریکا و اسرائیل برای بازپس گیری اسرا بدون توقف تجاوز توافق دارند

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در رابطه با رفح به دلیل مسائل داخلی محاسباتی دارند، گفت: «حمله به رفح تغییری در معادله ایجاد نمی‌کند.»

قلم | qalamna.ir :

محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، پنجشنبه با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در رابطه با رفح به دلیل تنش‌های داخلی‌ و انتخابات پیش رو محاسباتی دارند، افزود آمریکا و اشغالگران برای بازگرداندن اسرا بدون توقف تجاوز توافق دارند.

وی گفت: ورود رژیم صهیونیستی به رفح هیچ تغییری در معادله ایجاد نمی‌کند.

الهندی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین با اشاره به اینکه «نه اسرائیلی‌ها و نه آمریکایی‌ها نمی‌خواهند تجاوز را متوقف کنند»، تاکید کرد: «آمریکا و اسرائیل درباره هدف بازگرداندن اسرا بدون توقف تجاوز توافق دارند.»

وی تصریح کرد: «هیچ کس به‌ویژه ایالات متحده رسماً تعهد نمی‌دهد که حتی در مرحله دوم پیش‌نویس توافق، تجاوزات متوقف شود.»

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که مقاومت «گروه‌های مسلح نیست که بتوان آن‌طور که نتانیاهو تبلیغ می‌کند، آنها را از بین برد».

الهندی در خصوص اداره نوار غزه بر لزوم مدیریت باریکه از طریق دولتی که دارای مرجع ملی مورد توافق رهبران گروه‌های فلسطینی باشد، تاکید کرد.

الهندی به فضای عمومی اعراب در حمایت از فلسطین پرداخت و خاطرنشان کرد: خیانت اعراب به فلسطین وجود دارد که حتی دشمن اسرائیلی هم انتظارش را نداشت.

این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی بار دیگر تاکید کرد که مقاومت ادامه دارد و به حملات و ورودها در همه عرصه‌ها به ویژه در غزه و کرانه باختری ادامه خواهد داد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت ماه مبارک رمضان به اقشار ملت و آزادگان جهان اطمینان داد که مقاومت ملت فلسطین در وضعیت خوب است و در اوج توانش به دشمن اجازه اجرای نقشه‌هایش را نخواهد داد.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.