stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 472099
  • 08 فروردین 1403 - 21:59
2
رئیس هیئت پارلمانی ایران در ژنو:

اتحادیه بین‌المجالس و غیرمتعهدها در حمایت از غزه می تواند نقش مهمی داشته باشد

اتحادیه بین‌المجالس و غیرمتعهدها در حمایت از غزه می تواند نقش مهمی داشته باشد
مجتبی یوسفی پس از پایان نشست بخش پارلمانی جنبش غیرمتعهدها در حاشیه صدو چهل و هشتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس در ژنو گفت: می‌توان از ظرفیت‌های این نهادهایی بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها استفاده کرد.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی یوسفی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایران پرس در ژنو عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های مجامع بین‌المللی، نقش پارلمان‌هاست که هرازگاهی نمایندگان مجالس عضو اتحادیه بین‌المجالس و جنبش غیرمتعهدها دور هم جمع می‌شوند و می‌توان از ظرفیت پارلمانی این نهادها برای محکومیت رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی استفاده کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر کارکرد خود را از دست داده‌‌اند تصریح کرد: متاسفانه سازمان‌های مدعی حقوق بشر امروز در برابر نسل‌کشی بیش از ۳۲هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان در باریکه‌غزه کارایی نداشته‌اند.

یوسفی تاکید کرد: تلاش شد با حضور فعال در ژنو برای متوقف کردن ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه از ظرفیت‌های بخش پارلمانی اتحادیه بین‌المجالس و جنبش غیرمتعهدها استفاده شود.

سومین نشست بخش پارلمانی کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها با حضور نمایندگان شصت کشور عضو این نهاد به‌ میزبانی مجلس ملی جمهوری آذربایجان در حاشیه صدو چهل و هشتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس و با حضور هیات پارلمانی ایران به ریاست «مجتبی یوسفی» در ژنو برگزار شد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.