stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 472148
  • 10 فروردین 1403 - 15:16
0

مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند

مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: امام جمعه قم گفت: شهر مقدس قم از نعمت های ارزشمند الهی مانند حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برخوردار است و مردم باید از این نعمت ها شکرگزاری و قدردانی کنند.
 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت: حضرت علی(ع) فرموده است، هنگامی که طلیعه‌های نعمت به سمت شما سرازیر شد و تدریجا نعمت های الهی به شما روی آورد، نهایت تلاش باید قدر دانستن از نعمت الهی باشد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه گفت: شهر قم بهره‌مند از نعمت های ارزشمند است، حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با سابقه تاسیس ۱۰۷۲ سال از نعمت های الهی است و به مرکز عظیم ارادتمندان حضرت بقیه الله اعظم تبدیل شده است.
وی افزود: مهم ترین مکانی که مترادف می‌شود با اسم صاحب الزمان، مسجد مقدس جمکران است و باید از این نعمت شکرگزاری کرد و تا پایان ظهور حضرت بقیه الله العظم از این نعمت محافظت کرد.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور می‌دانیم و مهم ترین مرتبه از مراحل شکر، شکرگزاری عملی است، در عصر غیبت کبری تمامی مردم باید، فراوان مشغول دعا برای فرج باشند.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان گفت: اگر کسی شب قدر را احیا بدارد ، به شب زنده داری بپردازد و خواب را بر خود حرام کند و به ذکر دعا بپردازد گناهان او بخشیده می‌شود و گذشته و آینده او توسط خداوند تضمین می‌شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.