stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 472288
  • 14 فروردین 1403 - 15:18
1

قیمت دلار امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: قیمت دلار در شروع معاملات نقدی نخستین روز فعالیت بازارها بعد از تعطیلات نوروز متاثر از حمله هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، سقف تاریخی را شکست. تجارت‌نیوز، در حالی که انتظار می‌رفت قیمت دلار روزهای باقیمانده از هفته دوم سال را در رکود بعد از تعطیلات نوروز سپری کند، اما تنش‌های سیاسی بار دیگر اهرم رشد قیمت دلار شد.

رشد بیش از هزار تومانی قیمت دلار امروز در حالی رخ داد که رشد تقاضا در بازار آزاد چندان چشمگیر نیست. در لحظه نگارش این گزارش، قیمت دلار در پله پایانی کانال دوم کریدور ششم قرار دارد و در معاملات غیرنقدی به کانال بالاتر صعود کرده است.روز گذشته ساختمان کنسولگری ایران در دمشق هدف حمله هوایی قرار گرفت. در این تجاوز، چندین نفر از نیروهای سپاه پاسداران و کارمندان کنسولگری به شهادت رسیدند و آسیب جدی به ساختمان و خودروها وارد شد. همین موضوع فنر رشد قیمت دلار را رها کرد و سایر ارزهای مهم نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کردند.

درهم ۱۷ هزار تومان شد
قیمت درهم امروز با روند افزایشی بازگشایی شد و به کانال ۱۷ هزار تومانی ورود کرد. در لحظه نگارش این گزارش، درهم با قیمت ۱۷ هزار و ۴۰ تومان در حال معامله است. تتر هم روی رقم ۶۳ هزار و ۵۵۰ تومانی ایستاده است.قیمت پوند انگلیس با رقم ۷۸ هزار و ۸۹۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رقم ۶۷ هزار و ۵۰۰ تومانی معامله می‌شود.گفتنی است اسکناس و حواله دلار افزایش قیمت داشت و با رقم ۴۳ هزار و ۴۶۲ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۵۴۲ تومان عرضه شد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.