stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 472314
  • 15 فروردین 1403 - 15:16
1

باید پاسخی در شأن ایران به رژیم صهیونیستی داد

باید پاسخی در شأن ایران به رژیم صهیونیستی داد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پاسخی در شأن جمهوری اسلامی ایران و قدرت دفاعی‌مان داده شود؛ این انتظار آحاد مردم است.
شهریار حیدری در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران قوانین بین‌المللی را نقض کرده است، چون کنسولگری به عنوان خاک کشور محسوب شده و پشتوانه بین‌المللی دارد.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی آگاهانه به کنسولگری حمله کرده است که باعث شهادت تعدادی شده و لازم است این موضوع به صورت جدی پیگیری و برخورد شود.باید جمهوری اسلامی ایران به همراه کشور سوریه این موضوع را از طریق نهاد‌های بین‌المللی پیگیری کند تا جنایت رژیم صهیونیستی از منظر بین‌المللی و جامعه جهانی محکوم شود همچنین همگان به اقدامات پلید رژیم صهیونیستی پی ببرند.
حیدری تاکید کرد: باید پاسخ درخوری به جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی داده شود وگرنه اقتدار ملی ما زیر سوال می‌رود لازم است این پاسخ در شأن جمهوری اسلامی ایران و قدرت دفاعی ما باشد این انتظاری است که آحاد مردم دارند پس نباید کوچک‌ترین کوتاهی در برابر رژیم صهیونیستی صورت گیرد. باید در سریع‌ترین زمان ممکن به این اقدام پاسخ داد.
وی بیان کرد: باید رژیم صهیونیستی پیامد اقدامش را بپذیرد که جمهوری اسلامی ایران آن را انجام می‌دهد. رژیم صهیونیستی از پارسال تاکنون تعدادی از مستشاران نظامی ما در سوریه و تعدادی از دانشمندان دفاعی ما را به شهادت رسانده باید برخورد قاطع و موثری علیه رژیم صهیونیستی کرد تا دیگر چنین حرکات زشتی را انجام ندهند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.