stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 472525
  • 20 فروردین 1403 - 3:19
2

اسرائیل بچه و فکرش بسیار کوچک است

اسرائیل بچه و فکرش بسیار کوچک است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یک  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به اینکه آیا این اقدام اسرائیل حمله به خاک ایران محسوب می‌شود، گفت: «مطابق قوانین بین‌الملل مراکز دیپلماتیک جزو سرزمین محسوب می‌شوند. البته حمله اخیر اسرائیل را نمی‌توان حمله مستقیم به خاک ایران قلمداد کرد چراکه نه جرئتش را دارند و نه عرضه‌اش. ضمن اینکه در سوریه مشکلاتی وجود دارد که بارها به مقرهایی در سوریه حمله کردند.»
حسن همتی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه چرا در چند سال اخیر حملات علیه فرماندهان و نیروهای سپاه شدت گرفته است، عنوان کرد: «من بعید می‌دانم این امر در بدنه اطلاعاتی کشور زیاد شده باشد. موارد بسیار کم وجود داشته ولی زیاد نشده است که بخشی از علت به کوتاهی در امورات حفاظتی مربوط می‌شود.»
وی ادامه داد: «اسرائیل جرئت این کار را ندارد. ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است و به راحتی می‌تواند از تمامیت ارضی و ملی خود دفاع کند. اینکه بخواهد پای ایران را به جنگ بکشاند همچون کودکی می‌ماند که بخواهد به پدرش راه یاد بدهد. اسرائیل بچه و فکرش بسیار کوچک است.»
همتی درباره پاسخ ایران به حمله اخیر اسرائیل گفت: «بخشی از پاسخ قبلا داده شده است. شکستی که اسرائیل در طوفان الاقصی خورد و رسوایی که برایشان به بار آمد را تلافی کردند. بخشی از پاسخ هم می‌ماند به عکس‌العمل ایران که مقامات مربوطه در وقت مناسب تصمیم خود را اجرایی می‌کنند و پاسخ قاطعانه‌ای به این حمله می‌دهند.»
این نماینده مجلس درخصوص اینکه پاسخ ایران در چه سطحی است، گفت: «بستگی به تصمیم مسئولان عالیرتبه نظام دارد که با درنظر گرفتن جمیع شرایط هر اقدامی انجام دهند، پاسخ قاطعانه را به اسرائیل خواهند داد.»وی در واکنش به اینکه برخی معتقد به صبر استراتژیک به منظور عملی نشدن نقشه اسرائیل مبنی بر کشاندن ایران به میدان جنگ هستند، بیان کرد: «من این نظر را قبول ندارم. نمی‌توانیم صبر کنیم تا اسرائیل هر نقطه‌ای که می‌خواهد را بزند؛ بالاخره باید پاسخ داده شود. البته پیشتر هم پاسخش را دریافت کرده ولی این بار هم مطمئنا پاسخش را دریافت می‌کند.»

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.