stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 472706
  • 25 فروردین 1403 - 15:18
1

چرا صدیقی استعفا نمی‌دهد؟

چرا صدیقی استعفا نمی‌دهد؟
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: روزنامه اعتماد با اشاره به کاهش چشمگیر حضور نمازگزاران در نمازجمعه دیروز به امامت کاظم صدیقی این را مطرح کرده چرا نام او همچنان در لیست امامان جمعه تهران قرار دارد؟
اعتماد، تصاویر مخابره شده از نماز جمعه روز گذشته تهران هم نشان‌دهنده دیدگاه قشر متدین و مذهبی جامعه نسبت به رخداد‌های اخیر بود. بسیاری از تصاویر نشان می‌داد که صفوف نماز جمعه تهران برخلاف هفته‌های گذشته، خالی‌تر شده بود. تیغه تیز بسیاری از انتقادات متوجه ستاد نماز جمعه کشور بود که علی‌رغم واکنش‌های منفی، باز هم نام کاظم صدیقی را در لیست ائمه جمعه تهران قرار داده بود. برخی تحلیلگران با اشاره به مورد مشابه تخلف فرزندان معاون قوه قضاییه و استعفای این چهره برای نداشتن هر نوع شائبه‌ای در روند رسیدگی به تخلفات فرزندانش، این پرسش را طرح کردند که چرا ستاد نماز جمعه کشور صبر بیشتری در پیش نگرفت تا این‌گونه باعث کاهش رونق نماز جمعه پایتخت نشود.
دیدگاه‌ها درخصوص حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه تهران، در شرایطی همچنان ادامه دارد که پرسش‌های مهمی در برابر ستاد ائمه جمعه قرار دارد. اینکه چرا به‌رغم بازخورد‌های بسیار ماجرای باغ هزار میلیاردی ازگل، باز هم نام کاظم صدیقی را در لیست امام جمعه تهران قرار دادند؟

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.